Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ellen

Ellen

21-11-2008 om 15:20

Waar koop ik een rode lava-lamp?

Hallo,

Mijn zoon wil van Sinterklaas graag een rode lavalamp hebben. Nu ben ik op internet aan het speuren gegaan, maar bijna overal is de lamp niet meer te koop, te duur of de verkeerde kleur.

Wie heeft voor mij de ultieme tip?

Groet,
Ellen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vageltje

Vageltje

21-11-2008 om 17:07

Ellen

Kijk eens op: http://www.kinderlampjes.nl/schemerlampen?page=1
Er staat een rood/ blauwe, misschien is dat ook ok? En niet te duur!

Groetjes en succes, Vageltje

MaximeM

MaximeM

21-11-2008 om 20:26

Marktplaats!

Hoi,

Ik heb hem 2 jaar geleden bij de blokker gekocht, maar daar zal ie wel niet meer zijn. Ik keek net even voor je op marktplaats en daar staan er ladingen, en ze zijn niet duur (ook veel rode). Zoek er gewoon een in de buurt van je woonplaats dan kan je hem afhalen (anders moet je hem laten opsturen, = duur en misschien gaat ie stuk)

maxime

Intertoys

Staan in het hele kleine boekje van intertoys van deze week voor 9,99

Ellen

Ellen

22-11-2008 om 12:14

Bedankt allemaal!

Vageltje: is wel precies wat hij bedoelt,maar Den Haag is voor mij echt te ver weg. En online kopen gaat niet.

Lies: bij Intertoys was ik al geweest, daar hebben ze alleen nog maar een roze. En op hun internetsite kan ik er geen vinden.

Marktplaast en Lidl/Aldi kan ik nog proberen, thanks!

Van der doelen

hoi
bij van der doelen (speelgoedwinkel in het zuiden van nl, zie website) is hij te koop voor 9,95. verschillende modellen, rood en roze, glitters of gewoon 'zwevende bolletjes'.

Gruffalo

Ellen

Ellen

23-11-2008 om 21:17

Gruffalo

Bedankt voor de tip maar die hebben alleen een rose of paarse lamp. Mijn zoon wil echt een rode..

Groet

Trendhopper

Gisteren zag ik ze daar in twee formaten en in vele kleuren. Of er ook een rode bij zat weet ik eigenlijk niet. Misschien even bellen naar de Trendhopper of er ook een rode bij zit?
Succes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.