Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

K'nex fan

K'nex fan

17-11-2008 om 09:57

Waar koop ik k'nex wielen?!

Hallo,

Mijn zoon heeft een enorme voorraad K'nex waar hij veel creatieve dingen mee bouwt. Nu heeft hij alleen een chronisch tekort aan wielen.
Weet iemand of je ergens setjes wielen kunt kopen? In de winkels heb ik tot nu toe niets gezien. Op Marktplaats wel iets gezien, maar ik ben benieuwd of je het ook (nog) nieuw kunt kopen.

Alvast bedankt namens K'nex fan,
Yvie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hetty,*

Hetty,*

17-11-2008 om 20:59

K'nex wordt niet meer gemaakt

Zie titel. Ik zag het al niet meer in de folders staan en ze vertelden me dit. Inslaan dus als je K'nex wilt.
Groetjes Hetty,*

Vera*

Vera*

18-11-2008 om 09:45

Pelle beetje ot

Heb je misschien een wiel met doorsnede 6.5 cm over?
Op de een of andere manier hebben wij er maar drie van en dat rijdt zo lastig.

K'nex fan

K'nex fan

18-11-2008 om 11:18

Dus toch!

Hetty,

dus dáárom kan ik sowieso al geen K'nex in de winkel meer vinden. Ik dacht dat het aan de Intertoys lag.. Goh, zonde zeg! Nou heeft zoonlief al erg veel, maar van sommige dingen heb je nooit genoeg.. En het was ook een leuk cadeautje voor verjaardagen.

Slecht nieuws, maar in ieder geval bedankt..!

Yvie

Vera*

Vera*

18-11-2008 om 15:55

Pelle

als die gevonden is kun je me mailen op [email protected].

boeke

boeke

18-11-2008 om 16:07

Huh?

Hier in vlaanderen toch nog vlot verkrijgbaar. allen hierheen dus

Hetty,*

Hetty,*

18-11-2008 om 21:17

Is er al uit

Het wordt al niet meer gemaakt zeiden ze tegen me. Het komt er dus op neer dat nu de voorraden worden verkocht. Nou kan ik me wel voorstellen dat er wat extra gemaakt is ivm de feestdagen. Ik begreep dat de reden was dat het alleen verkocht werd met de feestdagen en verder heel weinig (lees: te weinig).
Ik baal ook als een stekker want had 1 doos(je) grote K'nex en 1 doos kleine K'nex. Heb vorige week 2 dozen K'nex kunnen bemachtigen gelukkig en zou nu alleen de groene doos nog willen.
Groetjes Hetty,*

winky

winky

18-11-2008 om 21:39

Gemaild

Dit is vervelend als het waar zou zijn.
Ik heb een mailtje gestuurd (naar de knex)en als ik antwoord krijg laat ik het jullie weten.

Hetty,*

Hetty,*

18-11-2008 om 23:03

Tja

ik geef slechts door wat ik gehoord heb van de winkelier. Maar goed, ik had al wel dat vermoeden omdat het via de internetwinkels van Bart Smit en de rest al niet meer te verkrijgen was en er niets in de folders stond. Ik heb een weekend gezocht, maar nieuw heb ik het niet via internet kunnen vinden, ja in Amerika, maar dat sturen ze niet op omdat het te groot is.
Is het wat die koffers via MP? Ik ben zo bang dat de voorbeelden weg zijn en er onderdelen missen. Kian vindt het nabouwen van een plaatje ook erg leuk en uitdagend.
Groetjes Hetty,*

Hetty,*

Hetty,*

18-11-2008 om 23:09

O en ik zoek

ik zoek nog de groene doos met tandwieltjes etc. Ik denk dat we daarna wel genoeg hebben
Groetjes Hetty,*

winky

winky

19-11-2008 om 14:05

Ik heb de reactie

Geachte consument,

Hartelijk dank voor uw e-mail over het speelgoed K'nex.

Hasbro stopt met de distributie van het speelgoed K'nex. Vanaf 1 januari 2009 wordt het speelgoed K'nex gedistribueerd door de firma Tomy.

In oktober van dit jaar zijn er enkele dozen K'nex geleverd aan:

Intro Assortment - Kruidvat
Knex Rescue Asst. - Kruidvat
20model Building Set Vehicles Makro
400pcs Creepy Crawler Box - Kruidvat
550pcs Tub - Makro en V&D
Micro Motorized Thrill Rides - Bijenkorf Road Rig Series Asst. (Heavy Haulers) - Kruidvat, Makro en V&D
Dragon's Drop Coaster - Bijenkorf

Dit zijn de laatste dozen uit het assortiment. Onze voorraad is op. Wij hebben geen K'nex meer leverbaar.

Wij mogen niet rechtstreeks aan consumenten leveren.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groeten,
Hasbro BV

winky

winky

19-11-2008 om 14:09

Dus andere distribueerder (of hoe je dat ook schrijft)

Ik ga eens kijken wat de firma tomy is.

K'nex fan

K'nex fan

19-11-2008 om 15:07

Gelukkig maar..

Ik heb de Nederlandse versie van de Tomy-site gezien en daar staat de K'nex al tussen! Weliswaar met lege pagina's, maar het is dan ook nog geen 1-1-2009..

Het lijkt er dus op dat we het maar eventjes zonder nieuwe K'nex moeten doen en dat we het vanaf volgend jaar gewoon weer kunnen kopen.

doei,
Yvie

winky

winky

19-11-2008 om 21:08

En van de knex

Greetings from K'NEX,

The production of the K'NEX Brands products is not stopping. Every year
we are creating newer and more complex sets and plan to continue doing
so for a very long time.

Your friends at K'NEX!

K'NEX Brands
PO Box 700
Hatfield, PA 19440

Hetty,*

Hetty,*

19-11-2008 om 23:22

O fijn!

Dus nu ga ik naar V&D en Kruidvat en straks komt er gewoon weer meer. Goede info Winky!
Dank voor de marktplaats links Pelle. Dat 2e boek gaat niet lukken want ik zie al wat onderdelen die we nog niet hebben. Nog niet, ik verwacht meer K'nex nu
Groetjes Hetty,*

mirreke

mirreke

21-11-2008 om 11:44

Pelle, knexboeken

Dank voor de links, hier idd heel veel knex en behoefte aan wat nieuwe uitdagingen.
Ik google meestal op knexvoorbeelden die je kunt downloaden, maar natuurlijk, boekjes los kopen kan gewoon ook.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.