Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wilma

Wilma

06-01-2009 om 20:33

Waar online stofjes (à la pip-spullen) kopen?

Heeft iemand een idee waar ik leuke stofjes kan kopen, online, in de sfeer van Pip enzo?? Ik ken de site van Yourzoap en die hebben ook wel leuke stofjes. Het is oa voor roze-paarse kussentjes en zulk soort dingen voor op de nieuwe slaapkamer van mijn dochter.

Op de markt hier ben ik al geweest, maar 't is nu ook niet zo het seizoen voor zulke motiefjes denk ik, er was in elk geval niet veel.

En aangezien ik in het uiterste Zuiden van Nederland woon, is hier ook geen Boerenbontstoffenwinkel of hoe heet die ene winkel ook weer waar ze zulke leuke stoffen verkopen.

Kan iemand me helpen waar ik die stoffen online kan krijgen, stipjes, ruitjes, bloemetjes ??

Alvast bedankt !

Groetjes, Wilma

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier misschien?

Hier 2 adressen waar je misschien iets aan hebt:
www.hiphandwerk.nl en www.wats-on.nl.

succes!

Chantelle

Chantelle

06-01-2009 om 22:34

Google

Google eens op "boerenbont stof"; dan krijg je vast en zeker wat stoffenzaken die allerlei boerenbonte, stipjes, etc stofjes hebben.

bij de stoffenstunter, www.stoffenstunter.nl
Hier heb ik een paar keer besteld en ze leveren snel en goed. De site is niet geweldig vind ik, het menu laat niet duidelijk alles zien wat ze hebben. Als je zoekt op soort (zoals katoen) of kleur gaat het wel goed.

Marie L

Marie L

07-01-2009 om 11:08

De stoffenkraam

Bij www.destoffenkraam.nl heb ik wel eens wat besteld. Misschien hebben zij wat jij zoekt.

Succes!

Wilma

Wilma

07-01-2009 om 14:32

Oh leuk!

Wat leuk dat er al reacties zijn!

Ik heb bij wats-on enkele stoffen gekocht, leuke site is dat! En Hiphandwerk heb ik bij de favorieten opgeslagen, ook érg leuke dingen staan daar op, ook om te onthouden voor een kinderfeestje, leuk!

De stoffenkraam heeft wel leuke stoffen, maar niet zo voor wat ik nu zoek. Ben nu de typische meisjes-van-vier/vijf-kamer aan 't oppimpen, dus 't worden nu écht roze, rode of paarse ruitjes, stipjes of bloemetjes ofzo.

Bedankt zover en mochten er nog nieuwe tips/links komen, ik hou me aanbevolen !

Groetjes, Wilma

Wendy2

Wendy2

07-01-2009 om 17:33

Lapjesschuur

www.lapjesschuur.nl heeft ook een heleboel ruitjes. Even kijken in de categorie Dutch corner. Erg goede service en meestal wel een extraatje in je pakje...

Groetjes,

Wendy

anne

anne

08-01-2009 om 12:42

Rondreizende lapjesmarkt

Geen www-tips maar wel een rondreizende stoffenmarkt die misschien ook bij in de buurt komt.
www.stoffenbeurs.nl
Nu staat de agenda van afgelopen seizoen nog op de site. Je kunt je abonneren op een nieuwsbrief en dan weet je ook de komende data.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.