Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

tilda brink

tilda brink

27-11-2008 om 17:48

Wanneer begint de uitverkoop?

Hallo , Ik heb vreselijk zin om een paar mooie nieuwe laarzen , eneen nieuwe winterjas voor mezelf te kopen ... Maar binnenkort begint de uit verkoop toch ??? Maar wanneer ???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

27-11-2008 om 18:37

Vroeg

Ik las gisteren dat dit jaar de uitverkoop vroeg zal starten,al voor januari...goed in de gaten houden dus.
Bastet

Eind van het jaar?

ergens tussen kerst en oudennieuw volgens mij?

Ik weet dat ik 2 jaar terug in de kerstvakantie mijn paar droomlaarzen heb gekocht met 70% korting

succes

gula

angel3

angel3

27-11-2008 om 19:04

Hier al her en der

mid season sale noemen ze dat. Laarsjes met mooie kortingen ook maar ja wanneer de offici uitverkoop is weet ik niet...

Julia64

Julia64

27-11-2008 om 20:14

Steeds vroeger

Inderdaad, zie hier en daar in schoenenzaken (Tango, Dolcis) nu al flink uitverkoop. Mijn ervaring van voorgaande jaren is dat het begin december echt losbarst, met als hoogtepunt midden-eind december.
Altijd wel weer een sport om de hoogst mogelijke korting af te wachten (liefst 50-70%), maar ook weer niet te lang, want dan is alles - in de gangbare maten - al weg!

Volgens mij bestaat er niet eens meer iets als een "officiele" uitverkoop, trouwens.

groet
Julia

Bastet

Bastet

28-11-2008 om 07:31

H&m

Bij H&M op internet is de uitverkoop vandaag begonnen.
Bastet

marie

marie

28-11-2008 om 08:54

Ziengs

hallo
Ik was gisteren even in de Ziengs en daar was al van alles met extra korting.
succes

Veel

Op veel plekken is de uitverkoop al bezig. Winterjassen is al ruim een maand bezig (vlgs mij bij h en m 50%), Het viel mij op bij mijn niet helemaal gelukte sint inkopen dat behoorlijk wat kledingzaken aan het afprijzen zijn. Soms staat het buiten al, soms hangt er een klein briefje binnen.

Roos

Roos

28-11-2008 om 20:40

Esprit

Bij de Esprit zijn de winterjassen in de uitverkoop. Ziengs heeft inderdaad ook hier al uitverkoop (en errug leuke schoenen/laarzen...).
De algehele uitverkoop is toch altijd wel voor de kerst de laatste jaren volgens mij, hier wel althans.
Roos

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.