Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nasha the first

Nasha the first

20-12-2008 om 12:24

Wanneer de pakjes onder de boom?

Wij vieren eigenlijk nooit Kerst, alleen Sint, maar omdat manlief dit jaar een extraatje van zijn werkgever kreeg, hebben we besloten de Wii onder de boom te leggen...met de eindejaarsuitkering in het vooruitzicht kon dat er van af....maar ja, wanneer leg je de pakjes neer?? Wanneer doen jullie dat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Als de boom staat

wij doen niet elk jaar pakjes onder de boom,het ene jaar vieren we Sint en het andere jaar Kerst met pakjes.
dat hangt van het ploegendienst rooster van mijn man af.
maar als we het met kerst doen,dan gaan de pakjes eronder zodra de boom staat ( meestal 6 december)
in de aanloop naar kerst legt deze of gene er nog wat pakjes bij.

Sus-anne

Ja, ik ken een aantal families die dat ook zo doen. Maar kleine kinderen -en zeker als ze zo geobsedeerd zijn als mijn knulletje van 3- kunnen de cadeautjes vaak niet weerstaan en gaan er vanaf dag 1 al aan lopen friemelen, schudden, gluren, raden... Dit jaar vieren we voor het eerst Kerst met cadeautjes omdat mijn partner's familie (Frans) alleen díe traditie kent; Sinterklaas komt daar helemaal niet ter sprake. Zij hebben van kinds af aan de cadeautjes pas op Kerstochtend gekregen, aangezien de Kerstman in de nacht van 24 op 25 daar zijn bestelling leverde Dus bij ons en bij mijn schoonfamilie geen pakjes weken vantevoren al onder de boom. Da's misschien wel leuk als de kids al groot zijn en iedereen voor een cadeautje moet zorgen.
(Ik zeg nou wel dat mijn 3-jarig zoontje veel te nieuwsgierig is, maar partner is rond de Kerstdagen ook nog errrrrg kind! )

Al sinds de boom er staat

ik vind het gezellig staan die pakjes onder de boom, het zijn er maar een paar (iedereen 1 of 2 kadootjes). 1e kerstdag pakken we het uit na het kerstontbijt.

Sinds gisteravond

Ik vind het wel leuk om de kinderen 5 dagen nieuwsgierig te zien :-p

Xyda

reina

reina

20-12-2008 om 17:50

Als

Als de boom staat. Wij pakken ze dit jaar 24 december uit, na het avondeten.

Nasha the first

Nasha the first

21-12-2008 om 11:46

Ok...

met drie trappelende ongeduldjes, leg ik het kerstavond onder de boom, zien ze het kerstochtend....het wordt alleen niet door de Kerstman gebracht )

Kerstavond

Onze kinderen hebben mazzel, zowel Sinterklaas als Santa komt langs in december. En Santa komt midden in de nacht op kerstavond door de schoorsteen, we zetten koekjes en melk neer, zodat hij zich welkom voelt. Dit jaar zal hij ook een wii onder de boom leggen, ooooh, ik kijk nu al uit naar Kerstochtend. Lekker met zijn allen guitar hero-en!

Merry Christmas, hohoho, Muusje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.