Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Miepje

Miepje

28-12-2008 om 14:04

Wat doe je met een haar?

Ja ik weet het, het ie een issue van wereldbelang! Niet dus. Maar toch vraag ik me af of ik nou zo'n vreselijke slons ben of manlief een enorme z*kerd
Stel, er zit een haar op je arm of kleding of tafel enzovoorts. Je pakt hem eraf, en dan? Gooi je hem op de grond? Of loop je ermee naar de vuilnisbak om hem daarin weg te gooien?
Ik ben benieuwd!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha the first

Nasha the first

28-12-2008 om 14:06

Eehh

grond dus....

Inderdaad...

hier ook gewoon op de grond

Kaaskopje

Kaaskopje

28-12-2008 om 15:13

Die ene haar kan er ook nog wel bij

We hebben 5 katten dus haren vind je hier sowieso wel, zo'n losse haar gaat er gewoon bij. Eens in de zoveel tijd, naar behoefte, wordt alles weer opgeveegd.

koentje

koentje

28-12-2008 om 16:45

Natuurlijk niet op de grond

Wat een slonzen zijn jullie toch!

Grond

tenzij het de kluwen haarspinnen zijn die uit de wasdroger komen die gooi ik in de wc.

Guinevere

Guinevere

28-12-2008 om 19:25

Grond

Op de grond natuurlijk. Tenzij het een hele bos is die ik ergens vind, van de kat of van het kammen.
Ik vind ook nog wel eens een haar terug in mijn eten, gelukkig herken ik hem meestal als mijn eigen haar.
En nog iets: mijn zoontje van 6 verzamelt de haren van mij die hij vindt. Dan kan ik ze weer op mijn hoofd plakken

Niet in wc!

Hier ook op de grond. Vooral niet in de wc gooien. Ook niet de uit een haarborstel geplukte haren. Daar kan je vreselijk irritante verstoppingen van krijgen als die haren samen met wc-papier en aanverwante smerigheden een klont gaan vormen!

En hier

op de grond,naast de hondenharen,vindt de stofzuiger leuk

(Janneke)

(Janneke)

28-12-2008 om 20:14

Hihihi

op de grond natuurlijk!

Ook op de grond

en de evt plukjes haar na het douchen gaan in de wc maar na wat ik hier net lees, ga ik ze wel in het vuilnisbakje gooien

gula

Grond

ook hier gewoon op de grond. Kattenharen, blonde haren van dochter en donker/rood geverfde haren van mij, hier is alles te vinden
Manlief wordt er overigens wel eens gek van maar ik heb hem nog nooit horen zeuren over dat ik ze in de prullenbak moet gooien.

Miepje

Miepje

28-12-2008 om 21:24

Mooi!

Bijna 100% voor mij!
Wij zijn dus allemaal slonzen en mijn man is een vervelende zeurpiet. Dat vraagstuk is weer opgelost
Bedankt allemaal!

tonny

tonny

28-12-2008 om 21:56

één enkele losse haar

gaat op de grond.

Maar de haren die je vangt na het borstelen/ kammen uiteraard in de prullenmand.

tonny

Miepje

Miepje

28-12-2008 om 22:17

Plukken

Voor alle duidelijkheid. De plukken uit een borstel, het doucheputje of de droger bedoel ik inderdaad niet! De alleenstaande haren inderdaad.

Rafelkap

Rafelkap

29-12-2008 om 09:19

En snotjes?

Op de grond. Tenzij ik net gestofzuigd heb dan wil ik nog wel naar de vuilnisbak lopen.
En wat doen jullie met snotjes? Vanochtend 1 op de grond gegooid. Wel alleen kleine dan.
Gut ik moet nodig aan het werk zeg, wat een draadje!

Sancy

Sancy

29-12-2008 om 09:36

Euh

Snotjes? Op de grond? Welnee, da's zonde, die smul je toch lekker op????

koentje

koentje

29-12-2008 om 13:38

Cameron...

je moet ook niet eten achter de computer!

Miepje

Miepje

29-12-2008 om 15:47

Snotjes? nee hè!

Hallo zeg. Als een haar al voor een huwelijkscrisis kan zorgen dan wil niet eens nadenken over snotjes! Maar goed okay tussen ons gezegd en gezwegen, die heel kleine harde stukjes gaan ook weleens op de grond.
Niet verder vertellen alsjeblieft!

Snotjes

Die horen onder de crapeau, heb ik me laten vertellen. Je kunt ze ook meekoken met macaroni.

Nasha the first

Nasha the first

30-12-2008 om 15:36

Psies

snotjes eet je op

Niet afdwalen graag (en laat mij svp niet de draadsluitster zijn

De leukste opmerking tot nu toe van een college met wie ik in gesprek was terwijl ik een haar opmerkte op mijn mouw, hem erafhaalde en wilde laten vallen: 'Ja, leg hem daar maar neer'.

Vonda

Sancy

Sancy

05-01-2009 om 07:31

Vonda

ik zal je redden
Mijn studiemaatje zat een paar weken geleden allerlei haren van mijn wollen vest te plukken tijdens college(en ja, die liet ze op de grond vallen). Waarop de docent zei: "mevrouw, als u klaar bent met vlooien, geeft u dan even het antwoord op de volgende vraag?"
Je kon ons beiden met de haren op de grond opvegen

Hihi

geweldig als u klaar bent met vlooien hihi
lig hier helemaal in een deuk....

enne ik gooi een haar ook op de grond

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.