Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Iemand

Iemand

12-01-2016 om 08:55

Wat doen met oude pyjamas?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Proest!!!

Hilarisch dit. En we doen allemaal mee.

Wat moeten mensen beginnen die pyjamaloos slapen- tjonge.

Tijgeroog

Tijgeroog

12-01-2016 om 18:15

bromvlieg

Mensen zonder pyjama's...?

Die kunnen nooit hun mond poetsen na het tandenpoetsen, en zijn daardoor te herkennen aan de witte vlekken rondom hun mond.
Ook op kamp zijn ze duidelijk herkenbaar. Dat zijn namelijk de mensen die afdrogen met oude onderbroeken. En soms zie je mensen afdrogen met oude sokken, dat zijn diegenen die behalve dat ze bloot slapen ook nooit ondergoed dragen.

Angela67

Angela67

12-01-2016 om 18:26

Iemand is een troll

of "iemand" begrijpt niet dat als je iets zelf onhygiënisch vindt, het natuurlijk ongeloofwaardig is als je ze dan alle 70 aan een ander wilt geven .
gr Angela

En nou laat ik de spruitjes aanbranden!! Ot

Grrr. Weg met die tablet tijdens de kooktijd.

Kijken of ik een pyjama heb om de boel te redderen.

Tijgeroog

Tijgeroog

12-01-2016 om 18:33

bromvlieg

Misschien kun je spruitjes de volgende keer stonden in plaats van koken. Als je geen stoommandje hebt kun je ze natuurlijk ook in een oude pyjama knopen en dat in de pan hangen.

vlinder72

vlinder72

12-01-2016 om 18:35

schoensmeer

Mijn man gebruikt oude zwarte onderbroeken om schoensmeer mee op schoenen te smeren. Ik denk dat dat ook kan met een oude pyama.

Zelfs die van mijn zoon. Hij knaagt op zijn mouwen.

Arendje

Arendje

12-01-2016 om 18:38

goh

'Ala zoonop kanp gaat kfijft hij pyjama mee als theedoek voor afwasse'

Nemen pyjama's dan zo veel vocht op?

Hortensia

Hortensia

12-01-2016 om 18:49

He bah spruitjes

Die vind ik nog viezer dan tweedehands pyjama's!

Nee, dan liever geitensaté!

Iemand

Iemand

12-01-2016 om 19:15

Arend

Ja!

VLINDER72, serieus knaagt hij op de mouw??

Anoniem

Anoniem

12-01-2016 om 21:06

Vlinder72

??

Dollen met je puber

Een vaardigheid die OOL moeders blijkbaar beheersen. Even melig dollen met je puber. Met pyama.

vlinder72

vlinder72

12-01-2016 om 21:18

knagen

Hij knaagt op de manchetten.

Er zijn ergere dingen in het leven. Hij wordt ouder, het wordt al stukken minder.

Een voordeel. Ik hoef nooit te bedenken wat ik met zijn pyama's doe. Die gaan gewoon de vuilnisbak in.

Amelie

Amelie

12-01-2016 om 22:32

Ik kom niet meer bij van het lachen

Dit is echt een geweldig draadje.

Tango

Tango

12-01-2016 om 22:36

Inmiddels is er ook een draadje gestart bij Huis, Tuin en Keuken. Dus daar kunnen jullie ook weer meedoen.

Tango

Tango

12-01-2016 om 22:46

Het draadje is inmiddels verplaatst naar Huis, tuin en keuken en het andere draadje is weg. Dat heette Tip. Ook goed natuurlijk.
Toch jammer dat ik mijn oude kinderpyjama's altijd naar de Kringloop breng of aan vrienden geef. Kan ik ze zelf niet meer gebruiken.

Mijntje

Mijntje

13-01-2016 om 06:23

Wist je dat twee keer tanden poetsen per dag voldoende is? Drie keer werd vroeger geadviseerd, nu is het twee keer. 's Ochtends en 's avonds. En let erop dat het niet meteen na het eten is. Dat scheelt weer wat pyjamawasjes. Aan de andere kant moet je onder de tien nog wel even napoetsen, dus dan moet je er misschien nog wat pyjama's bijkopen???

Ik zat nog te bedenken, dat als er brand is het heel handig is om de pyjama's aan elkaar vast te maken zodat je je gezin in veiligheid kan brengen. Ik weet natuurlijk niet hoe hoog je woont? Maar jullie pyjama's zijn van een stevige stof heb ik begrepen. Heel verstandig.

Dorry: patchwork?

Anoniem

Anoniem

13-01-2016 om 07:49

Vlinder72

De pyjama waar hij op kauwt kan U ook wel aan mij geven als hij hem njet meer wil.

Mijntje we wonen in een huis met 3verdiepingen

vlinder72

vlinder72

13-01-2016 om 07:58

Helaas anoniem

Ik heb vannacht gedroomd van een patchwork deken gemaakt van pyama's. Ik ga straks een naaimachine kopen. Toch zonde om die dingen als poetslappen, mondveegdoeken te gebruiken als er nog zoveel moois van gemaakt kan worden.

Mijn ateljeeee

Ik stel mijn ateljeeee beschikbaar voor pyjama probleem oplos patchwork. Ik voel een hit!

caton

caton

13-01-2016 om 08:31

wat ik me nog wel afvraag

gebruik je dan na het tandenpoetsen een hele pyjama, dus broek en shirt? Doe je dan bijpassend of pak je een willekeurige broek en een willekeurig shirt? Of heb je alleen maar pyjama's aan een stuk?
Dat zijn toch dingen waar je 's nachts om een uur of half 3 over na kunt denken.

Anoniem

Anoniem

13-01-2016 om 08:58

Vlinder72

Is die pyjama waar hij op kauwt een pyjama die hij al lang heeft en puur gaat on het kauwen f is het een nieuwere pyjama die hij ook draagt??

Caton, we hebben alleen maar pyjama shirts en we pakken willekeurig

Mijntje

Mijntje

13-01-2016 om 09:12

3 verdiepingen

Kan je even opmeten hoeveel meter pyjama's je hebt en er even mee rekening houden dat je er knopen in moet kunnen leggen. Dan zie je wel of je genoeg hebt om een lang touw te maken. Meet ook even hoe hoog jullie zitten.
Evt voor elk gezinslid 1 touw, nog even wat rookmelders plaatsen en het is een goede investering geweest, al die pyjama's.
Als je niet genoeg hebt kan je hier een oproepje plaatsen?

Een patchwork deken is wel mooier, je ziet het, menig lezeres hier raakt geinspireerd.

Anoniem

Anoniem

13-01-2016 om 09:39

Mijntje

Hoe bedoeld U touw? Gaan die pyjamas dan niet snel in de fik pg scheuren dan??

Hortensia

Hortensia

13-01-2016 om 09:43

Ook handig

Als de pyjama's na hun werk als mondenveegdoekje en brandontsnappers versleten zijn, nog één maal goed schoonmaken en dan in heel kleine stukjes scheuren.

Als zachte bodembedekking voor mijn cavia's.

Maar wel eerst goed schoonmaken! Cavia's en tandpasta is niet zo'n fijne combinatie, zei mijn dierenarts laatst.

Tenzij het tandpasta op plantaardige basis is.

Anoniem

Anoniem

13-01-2016 om 09:44

Hortensia

Ja, is plantaardige tandpasta. Hoezo?

Hortensia

Hortensia

13-01-2016 om 09:44

Anoniem

"Gaan die pyjamas dan niet snel in de fik pg scheuren dan??"

Je hebt toch hoop ik wel goede pyjama's, niet die aggenebbish van de Zeeman en de Action!

Hortensia

Hortensia

13-01-2016 om 09:45

tandpasta

"Ja, is plantaardige tandpasta. Hoezo?"

Oh, in dat geval hoef je wat minder grondig te reinigen. Hoewel dan wel het gevaar bestaat dat mijn cavia's de pyjama-als-bodembedekker gaan opeten.

Mijntje

Mijntje

13-01-2016 om 09:45

nee joh

Jij hebt toch van die stevige oerdegelijke onververwoestbare pyjama's?
Flanellen zeker? Dat is nog beter dan met lakens.

Kijk zo :

https://www.google.nl/search?q=lakens+knopen&biw=1280&bih=915&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi4l-uMsqbKAhWGXBQKHS3xCMoQ_AUIBigB#imgrc=LQRVAIEI9jcOOM%3A

maar dan veel fleuriger. Het oog wil tenslotte ook wat, als jullie spectaculair ontkomen aan de brand. En als die niet komt (wat natuurlijk niet te hopen is) werkt het goed tegen tocht. Gewoon op de vensterbank bij de kieren van de ramen leggen.

Anoniem

Anoniem

13-01-2016 om 09:45

Horrensia

De pyjamas zijn van Zeeman en Hema en van het jaar 1998 tot 2008 of 2010

Hortensia

Hortensia

13-01-2016 om 09:45

Idee!

Volgende meeting: OOL-pyjamaparty!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.