Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Merla

Merla

11-09-2008 om 08:41

Wat gaat er mee op brood naar school?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vraag en aanbod

Hmm... Misschien moet ik mijn berg fotorolletjeskokers eens in vraag en aanbod gaan zetten, daar kan ik vast een hoop geld mee verdienen.

Anneja

Anneja

22-09-2008 om 13:08

Xenos

de xenos heeft heeel kleine plastic doosjes, past precies een handje rozijnen of een portie hagelslag in. Ongeveer hetzelfde formaat als een fotorolletjesbusje, eigenlijk.

anne

Pelle..

bij ons bij de kruitvat heb je een soort afvalemmertje staan bij de inleverbalie en daar zitten ze nog regelmatig in. Wie weet bij julie ook?

koentje

koentje

22-09-2008 om 21:54

Wij gebruiken

oude medicijnpotjes voor het meenemen van iets kleins in zijn broodtrommel.
Weet je wat hier feest is? In zijn broodtrommel een schijfje komkommer en een olijf!

Plakjes chocola

Dochter is dol op plakjes chocola op brood, van Venz, te koop in melk en puur variant. Blijft goed, knoeit niet.

Sjillie

Sjillie

25-09-2008 om 21:27

Hier

vind dochter van 4 mij de liefste mama op de wereld als ik kiwi, tomaat, komkommer of wat partjes van een wortel extra in haar broodtrommel doe!

Nely

Nely

26-09-2008 om 17:46

Halve omelet

heel soms gaat er hier een halve omelet mee bij het brood voor de overblijf, is weer eens wat anders.

Nely.

koolwitje

koolwitje

19-10-2008 om 15:50

Nog meer lekkere smeerseltjes

bij de natuurwinkels te koop:
allerlei notenpasta's, marmite (ook in de supermarkt)
nu een smeerseltje van mierikswortel van "de nieuwe band" met zonnebloempitten, niet goedkoop: 2,65 voor 180gr, maar lekker! Vooral met komkommerplakjes; je kan alle smeersels natuurlijk voorzien van plakjes rauwkost!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.