Huis, Tuin en Keuken

ikke
02-01-2009 om 16:32
Wat is de lekkerste senseo merk?
net een senseo apparaat aangeschafd maar welke pads (merk) is nu het beste? en het lekkerste?
graag jullie advies

Yta Chalne
02-01-2009 om 18:00
Best
Het best lijkt me dan iets biologisch en/of fair trade. Over lekker zeg ik niks

Bastet
02-01-2009 om 18:58
Dark
Wij vinden de Black pads het lekkerst.Die van V&D,de dark roast,smaken ook prima.
Groetjes,Bastet

EsmeePF
02-01-2009 om 20:17
Gewoon van de
De extra dark van DE hebben wij altijd, andere vinden we niet lekker.

Kiki
02-01-2009 om 21:20
Kanis gunnink
Op dit moment is Kanis Gunnink populair. Ook een tijdje Kaldi mokkapads gedronken. De koffie van DE vind ik persoonlijk niet lekker.

Suus66
03-01-2009 om 00:34
Hier
Halen we de pads maar net waar het uitkomt. DE, huismerk AH en Jumbo vinden wij zo'n beetje hetzelfde. Lidl heeft ook fairtrade pads, zijn ook aardig.
Die van de Aldi zijn niet lekker, vervelende nasmaak. C-1000 is erg lekker, heeft een wat "zoetere" inslag. Blijkt ook wel populair te zijn, heb vaker gehad dat het vak met de regular-pads leeg was terwijl de andere bekende merken nog volop aanwezig waren.

ikki
03-01-2009 om 14:40
Keuze genoeg
bedankt voor jullie reakties, door de verschillende reakties moet ik toch zelf maar op zoek
gewone koffie drink ik van de aldi , c1000 kom ik eigenlijk nooit.
zal hier en daar een zakje gaan kopen

jons
03-01-2009 om 21:36
Stevige koffie
wij vinden de senseo snel te slap, vooral die van DE. Wij zweren echt bij de dark roast van de Plus, eigen merk. Je zal inderdaad wat proefjes moeten gaan nemen
leuke speurtocht!
Jons

Mamba
04-01-2009 om 11:37
Zoet
Ik vind de meeste koffie zo zoet . Ik dring de extra dark roast van de AH. De gewone dark roast is ook zoet, echt niet lekker.

Polly Shearman
05-01-2009 om 21:41
Mijn favoriet
is gewone senseo ( of ieder ander merk regaluar) met zelf een vleugje kaneel toegevoegt.
zaligheid,.

☼Désirée☼
09-01-2009 om 08:22
Aldi/liddl en vraagje polly
Die vinden wij het ALLERlekkerst! En dan vooral de cafeine vrije! Wat wil een mens is het "gezondst"en het goedkoopst ook nog, mooi meegenomen dus! Zeker proberen hoor!!!
Enne Polly......vleugje kaneel.....doe je dat op het zakje dan of in je kopje??
groetjes Désirée

Polly Shearman
09-01-2009 om 13:59
Gewoon
in het kopje, dan de koffie erover en lekker roeren... zaligheid

☼Désirée☼
11-01-2009 om 12:34
Hmhmhm
ja geprobeerd en is idd heel lekker, vanochtend een snufje op onderkant pad gedaan...nog lekkerder
bedankt!!

Polly Shearman
12-01-2009 om 11:40
maar als je eht op de pad doet, gaat dan het gaatje niet verstoppen?
met koek en speculaas kruiden is het ook heerlijk!

MLN
12-01-2009 om 14:59
Kaneel
Heb vandaag speciaal kaneel gekocht om dit te gaan uitproberen....het klinkt zo lekker... Nu nog testen irl.

heli
12-01-2009 om 19:38
Goede tip
Ik zweer eerlijk gezegd bij Nespresso, da's pas koffie! Maar inderdaad ook even met kaneel gedaan, mmmmm ook errug lekkerder!
Thanks!

☼Désirée☼
13-01-2009 om 08:44
Nee hoor
gaatjes gaan niet verstoppen, doe een klein snufje onderop pad en dat zit daarna tegen pad geplakt, doe trouwens toch dat losse dingetje waar pad in gaat om de paar dagen in vaatwasser. Smaakt heel lekker en dan heb je niet bij laatste slok het snufje (en beetje korrelige) kaneel
Leuk nu gaat iedereen aan de kaneel! Ben nu snipverkouden maar zal daarna eens met koek/speculaaskruiden proberen Weet wel dat mn moeder vroeger altijd snufje zout in koffiefilter deed.......haha maar om dat nou op pad te proberen...........
groetjes Désirée