Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
25-05-2009 om 22:11
Ik wil in het Pinksterweekend mijn ouders bezoeken. Ze wonen tussen Amersfoort en Harderwijk. Het lijkt me leuk ze een avondje uit te nemen. Wat is daar leuk in de omgeving?
26-05-2009 om 06:49
Uit eten?
Ik zou ze mee uit eten nemen, maar dan nog: van wat voor iets houden jullie ( en vooral: je ouders)? Amersfoort zelf is een leuke uit-eten-gaan-stad.
26-05-2009 om 12:03
Uit eten is prima
welk restaurant raden jullie aan? We vinden alles lekker, liever niet te duur.
26-05-2009 om 13:34
Eh...
Je ouders wonen toch zelf daar in de buurt? Kun je hen niet gewoon polsen of moet het een verrassing blijven?
n@nny
27-05-2009 om 13:52
Station
je zou de trein van Harderwijk naar Amersfoort kunnen nemen. Op het perron van het station in Amersfoort is tegenwoordig een harstikke leuk restaurant.
Kijk maar even op www.perron4-5.nl Na het eten trein je zo weer terug naar Harderwijk. Hoef je ook niet te parkeren in Amersfoort...vond ik nog best prijzig namelijk (meeting van Ouders Online).
groetjes van Purk