Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wat mee te nemen

Ik heb even geen inspiratie Oudejaarsavond vieren we bij vrienden, we vieren het al jaren regelmatig bij elkaar. De ene keer hier, de andere keer daar. Hun kinderen zijn 12 en 15, onze kinderen vieren het met hun eigen vrienden. Meestal neem ik een kadootje mee als we het daar vieren. Heeft iemand een leuke suggestie (prijs tot ongeveer € 20) ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Chantelle

Chantelle

28-12-2008 om 12:45

Afgezaagd...

Maar altijd leuk, een echte goede fles champagne? Of kinderchampagne met extra champagneglazen? Etagere met lekkere hapjes (etagere kun je eventueel makkelijk zelf maken van papieren bordjes en 2 papieren bekers)? Een leuk spelletje wat je die avond kunt spelen?

marijn01

marijn01

28-12-2008 om 13:06 Topicstarter

Aanvulling

had ik er niet bijgezet, maar eten/drinken neem ik sowieso mee, we zorgen allebei voor iets te eten en te drinken en ik sowieso altijd voor de bollen en de bubbels.

Dons

Dons

28-12-2008 om 13:18

Voor wie een cadeautje?

Bedoel je een cadeautje voor de kinderen? Anders zou ik zeggen een paar bioscoopbonnen.

En verder heeft bijna elke winkel tegenwoordig wel een bon. Is dat leuk? Of een DVD?

Euh, hier houdt het bij mij ook even op

marijn01

marijn01

28-12-2008 om 17:42 Topicstarter

Voor het gezin

Ik zoek iets voor 'het gezin'. Pelle, heb je suggesties? Zij zijn inderdaad wel spelletjesmensen, ik minder... (dus weet niet zo goed wat leuk is) Ze hebben de bekendere spellen liggen, maar iets onbekenders is wel leuk inderdaad.

H@rtje

H@rtje

28-12-2008 om 18:28

Spelletjes

Halli galli of picolo is een erg leuk spel en makkelijk aan te leren. Koehandel is wat ingewikkelder, maar ook erg leuk.

marijn01

marijn01

30-12-2008 om 09:55 Topicstarter

Bedankt

Ik ging naar de winkels voor een spel, maar ben uiteindelijk met iets heel anders thuisgekomen: verschillende dingen om vogelvoer in te doen + voer erbij, zodat alle vogels in hun tuin het ook mee kunnen vieren

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.