Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Peetje

Peetje

05-09-2008 om 16:05

Wat nou?!?!

Hallo,

Is er iemand hier die dit ook heeft meegemaakt? Een paar weken geleden kregen we post van de Neckermann.com, op ons adres maar met een andere naam. Meermalen teruggestuurd en uiteindelijk maar eens geopend om te kijken waar het over ging. Blijkt dat er op naam van Jacobs een spelcomputer op ons adres is geleverd en of we effe 500 euro willen betalen. Dus ik gebeld en erna geschreven, dat zijn wij niet, nooit iets ontvangen etc.
Krijg ik net een brief van ze waarin staaat: dat op het tijdstip van levering in op dat adres woonde en om die reden stellen ze ons aansprakelijk voor betaling van de artikelen. WAT???? Er is een kopie van de afleverlijst bij, met die naam Jacobs en een handtekening van ene Jacobs, die trouwens duidelijk niet de mijne of die van mijn man is.
Wat kan ik hier tegendoen? Ik zit hier gewoon te trillen achter de compu....

groeten,
Peetje


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yta Chalne

Yta Chalne

05-09-2008 om 16:16

Geen paniek

Tuurlijk hoopt Neckermann z'n geld te krijgen, maar het is nog veel logischer dat jullie niks gaan betalen. Maak een nette brief dat het hier niet over jullie gaat en dat er niets door jullie besteld of ontvangen is. Meer valt er niet te zeggen. Niet op z'n beloop laten want dan loopt het uit in stressvol gedoe met deurwaarders, dus wel even meteen reageren. Per brief, niet per mail, en een kopie bewaren.

amk

amk

05-09-2008 om 16:19

Met ontvangstbevestiging

en met ontvangstbevestiging sturen, dan kunnen ze ook niet ontkennen dat ze 'm gehad hebben. Dat is iets anders als aangetekend versturen.

groet,
Angela

Linda

Linda

05-09-2008 om 16:21

Oei

dat zijn vervelende dingen!

Woont er trouwens toevallig in de buurt een Jacobs?
(iemand heeft nu een gratis spelcomputer)

Ellen Wouters

Ellen Wouters

05-09-2008 om 16:56

Rustig blijven

Even een briefje sturen is slim, maar raak niet in paniek.

Als zij stellen dat jullie moeten betalen voor iets, moeten zij bewijzen dat jullie dat besteld en gekregen hebben. Dat kunnen ze niet.

Waar hebben jullie trouwens naar gebeld, naar het nummer dat in de brief staat? Komt dat overeen met het nummer en adres van Neckermann op hun website? Ik zou nl. niet verbaasd zijn als het een of andere truc is.
Maar ook als het wel van Neckermann komt: ze kunnen wel zoveel zeggen. Niet betalen dus.

Groet, Ellen

Rechtsbijstand?

ik zou je rechtsbijstandsverzekering er eens op aan spreken als je die hebt.Hoe je dit het beste op kan lossen.

Ik kan niet meer bij yves rocher bestellen omdat wij op een dubbel nr wonen bijv. 4-56 en iemand op 4 heeft ooit iets niet betaald en dus mag ik niks bestellen slaat nergens op maar ja ik kan hoog of laag springen(als ik dat zou kunnen) maar niet bestellen.

dynastie

dynastie

05-09-2008 om 17:27

Eng he?

Eng he, dat soort dingen? Al weet je dat je niet fout zit, toch is het altijd schrikken. Ik zou een brief sturen in vijfvoud per post (ipv aangetekend) en eventueel een fax, als je die tot je beschikking hebt.

Daarin stel je dat er sprake moet zijn van een misverstand, omdat je Jakobs niet bent, niet kent en geen product afgeleverd hebt gekregen. Uiteraard ben je daarom niet bereid te betalen: jij hebt het product niet besteld en niet geleverd gekregen, punt. Heel kort, heel zakelijk, en natuurlijk probeert Neckermann je bang te maken, maar trap er niet in alsjeblieft!

Wij hebben het gehad met wehkamp

in het begin van het jaar. We kregen ook een brief , een herinneringsrekening eigenijk dat er nog een post openstond van 500,00 euro. Ik had 2 keer dekbedovertrekken besteld, een aantal jaar geleden, verder nooit niks.

Ik was helemaal over de z..k, heb geprobeerd in te loggen, dat moest dus met je geboortedatum.Was nieuw voor me. Lukte niet ook niet met mans geboortedatum.
En toen Liliman thuis kwam heeft ie de telefoon gepakt en gebeld. Het bleken 2 !! x boxen te zijn die op onze naam waren besteld. Man heeft gemeld dat wij nooit niks hadden ontvangen, dat de inlogcode niet onze geboortedatum was en dat ze het maar uit moesten zoeken maar dat we niets betaalden.
Ze zouden het uitzoeken en we hebben nooit meer iets gehoord?

Peetje

Peetje

05-09-2008 om 19:58

En nu..

Hallo lieve allemaal,

Bedankt voor jullie reakties! Ik weet niet meer wie wat schreef maar recapitulerend: we hebben dus al gebeld (naar het nummer van die aanmaning), dame van Neckermann gesproken en zij zei: gewoon terugsturen die aanmaningen laat maar gaan. Dat vonden wij een onrustig idee, dus een nette brief geschreven dat wij niets besteld hadden, geen Jacobs heten (niemand in de straat trouwens), er ook TNT oid langs is geweest, enfin: wij weten nergens van en dit is het probleem van Neckermann.
En daarop krijgen we dus eerder genoemde biref. Sterker; ze zetten er zelfs in: we hebben het bedrag van deze artikelen overgeboekt naar uw eigen klantnummer. U ziet dit vermeld staan op een volgend rekeningoverzicht". Duuuhhh, ik heb ruim 4 jaar geleden (hoogzwanger en te moe om de stad in te gaan) een keer twee onderlakens voor t bed van oudste kind besteld... Maar ze boeken nu dus zomaar 500 euro op "mijn" klantnummer, voor spullen die besteld zijn door iemand anders en waar ik niets van weet....ik vind dat echt brutaal.
En ik weet t rustig blijven... maar dat is (voorzichtig gezegd) niet mijn sterkste punt. Peetjeman gaat weer een brief schrijven, ik ga die morgen naar t postkantoor brengen om met ontvangstbevestiging te sturen. Lekker, kost het mij ook nog geld voor iets waar ik niets mee te maken heb...grommmm... Was ik net niet meer aan het mopperen over de held die mijn (niet-verzekerde) fiets met kinderzitje en de fiets van peetjekind voor de deur gestolen had, nu weer dit..

Tips voor goede zinnen zijn trouwens van harte welkom,
groeten,
Peetje (

Helen

Helen

06-09-2008 om 15:51

Keurmerk veilig winkelen

Neckerman is meen ik ook aangesloten bij een keurmerk of branchevereniging van veilig winkelen oid? Zou je daar evt nog contact mee op kunnen nemen? Het is toch van de gekker dat ze zomaar op eigen houtje het bedrag op jouw klantnummer schrijven! Laat ze maar aantonen dat jij het besteld hebt.

Ik zou opnieuw bellen naar de kalnteneservice en vragen wat je moet doen om het mee op te lossen. Evt aantonen dat jij er ten tijde van de bestelling nog niet woonde (huurcontract of eigendomsakte?).
En ik zou meneer of mevrouw jacobs erbij halen. Die moeten via de verhuurder of overdrachtakte toch te achterhalen zijn?

Vervelend dat jij er nu allemaal moeite voor moet doen...

PS misschien een tip om Neckerman op dit forum te attenderen zodat ze zien dat ze een hele slechte beurt maken bij de 1000-en gebruikers?!

Succes!

Jolijt

Jolijt

06-09-2008 om 21:02

Misschien hier...

neem eens kontakt op met de jongens van www.internetoplichting.nl .
Wat ik ervan weet is dat ze tips geven om eerst een aantal dingen zelf te (kunnen) proberen indien er sprake is van (vermeende) oplichting via het internet en dat als dat geen oplossing brengt ze hun kennis inzetten om te helpen.

Ik kan me indenken dat het je helemaal niet lekker zit; 500 euro is gelukkig nog geen half huis... maar als dit lukt, waar houdt het dan op.

EZW67

EZW67

06-09-2008 om 21:04

Melden bij politie

Hoi Peetje,

Wij hebben ditzelfde ook gehad. Er viel een catalogus van de H&M in de bus, op ons adres/postcode, maar op naam van een totaal onbekende man. Ik zocht er niets achter en heb de catalogus even bekeken en vervolgens weggegooid.
Een week of 2 later valt er een rekening van H&M in de bus, op naam van diezelfde man, die voor een behoorlijk bedrag besteld had... Nou vraag ik je! Ik heb direct gebeld met het (betaalde!) nummer van de H&M klantenservice en die zouden een melding maken op het klantennummer van die vreemde persoon had aangemaakt. Overigens zagen ze in de computer dat die persoon een ander afleveradres had opgegeven, dus niet ons huisadres.
Ik dacht het geregeld te hebben. Tot er 2 weken later weer een envelop in de bus viel, weer die rekening, nu vermeerderd met een boete voor niet-betalen. Ik heb direct weer die klantenlijn gebeld. Ja natuurlijk hadden ze het genoteerd, maar iedereen kan wel alles beweren, ik moest maar melding gaat maken bij het politiebureau!
Dat heb ik dus gedaan. Naar de lokale politiepost geweest, die konden zien dat die persoon niet op ons adres staat ingeschreven en een verklaring van mij hebben opgenomen, dat wij de goederen nooit in ontvangst hebben genomen en die persoon niet kennen. Die verklaring heb ik per aangetekende post naar H&M gestuurd. Sindsdien is het al maanden stil.... Da's op zich prima, maar ik had het wel aardig gevonden als H&M excuses had aangeboden. Ik heb hier immers gehoorlijk wat stress en werk mee gehad, terwijl ik er ook niets aan kan doen dat hun systeem blijkbaar niet funktioneerd!

Succes ermee,
Emmy

Ik zal wel erg dom zijn

maar ik weiger om enige post waar niet mijn naam op staat te openen/op te reageren. ben daar gek, ik bén dat niet,nooit geweest ook, dus niks aan doen.
stil laten gaan. terugsturen (als onbestelbaar) eventueel via postkantoor spelen, klagen dat je de hele tijd post krijgt voor....dan houden ze het een tijdje tegen.
wij krijgen nu (na 5 jaar) nog steeds post van de oude bewoners. ook w.s. wel eens rekeningen. in het begin stuurde ik ze door. erna deed ik ze als onbestelbaar op de post. ik het de ptt een paar keer de boel laten tegenhouden en nog steeds krijgen we dus post van hun. om het ingewikkeld te houden, hier woonde 1 gezin met 4 verschillende achternamen.
alles wat nu van hun of van ieder ander dan wie hier nu woont komt mieter ik ongezien in de papierbak. heb hier zelfs al een deurwaarder gehad met een inbeslagname, maar die was meteen weer vertrokken toen ie door had dat ze hier écht niet meer wonen en ik heb hem geadviseerd de volgende keer dat eerst bij de gemeente na te trekken. als bedrijven geen actie ondernemen na verschillende keren post retour te krijgen, meldingen van de ptt (die melden de verstuurder, in jullie geval dus wehkamp dat betreffende persoon niet op dat adres woont) dan denk ik dat ze dat geld ook niet zo hard nodig hebben. hier was het o.a. ook wehkamp, HenM en de bijenkorf en otto die zo door bleven gaan.
ze gaan bij tijd en wijle weer door trouwens, maar 't zal mij een zorg zijn. ze doen maar. ik kiep alles weg.
groeten albana

Juliëtte

Juliëtte

07-09-2008 om 13:42

Keurmerk veilig winkelen is een lachertje!

even inhakend op keurmerk veilig winkelen..dat zegt dus helemaal niks. Wij dachten dus ook dat het safe was en dat dat keurmerk dan iets voor je doet als iets mis gaat. Niet dus.

Wij hebben zelf bij een internetwinkel spullen besteld, winkel annuleerde ZELF de opdracht, leverde daarna alsnog de spullen die ik bij de deur gelijk geweigerd heb en incasseerde vervolgens ook het bedrag van mijn rekening. Terugboeken kon niet omdat zij een terugboektermijn van 0 dagen hanteerden terwijl op de website stond 30 dagen.

Kortom, winkel voldeed absoluut niet aan voorwaarden van het keurmerk. Heb bedrijf benaderd, die reageerde niet. Toen kontakt opgenomen met keurmerk: dank u mevrouw, wij geven uw klacht door aan het betreffende bedrijf en vertrouwen erop dat alles hiermee is opgelost. Klaar ! Punt !... ze doen dus heeeeeelemaal niks !

Het keurmerk zegt dus eigenlijk weinig tot niets ..

Dees 68

Dees 68

07-09-2008 om 14:45

Twee maal gehad, min of meer

Eenmaal bij Esprit. Ik had mooie klompjes besteld en bij Esprit krijg je altijd een mailtje als de zending verzonden wordt. Ik dus een aantal dagen gewacht, maar geen klompen... Daarop heb ik Esprit gemaild en verteld dat ik nog niets ontvangen had. Waarop Esprit mij terugmailde dat de zending wel verzonden was en dat er ook getekend was voor ontvangst, met het vriendelijke verzoek om eens bij de buren na te vragen of zij de zendig toevallig in ontvangst genomen hadden. Dat leek me sterkt want de de naam van degene die voor ontvangst getekend had komt bij ons in de buurt niet voor. Maar ik dus toch rondgevraagd en inderdaad niemand had iets in ontvangst genomen voor ons. Dit weer teruggemaild aan Esprit. Op basis van deze melding heeft Esprit de bezorger een handtekeningenonderzoek laten uitvoeren. Ik moest een kopie van mijn paspoort met handtekening opsturen en een paar dagen later stond de bezorger aan de deur. Die was door zijn baas gestuurd om uit te zoeken waar hij de zending had afgeleverd en vroeg aan mij of ik de naam en handtekening herkende. Daarna niets meer van gehoord. Ik kreeg wel van Esprit een nieuw paar klompen geleverd, die netjes bezorgd werden en heb een tijdlang mijn buren niet kunnen bekijken zonder me af te vragen of zij niet toch... Maar het zou natuurlijk net zo goed bij de bezorger fout gegaan kunnen zijn.

Daarnaast ook ooit een akkefietje gehad met idd Neckermann. En daar ging het wel een beetje anders. Ooit dekbedovertrekken besteld en niet ontvangen. Gebeld en nieuwe besteld. Die wel geleverd werden. En toen kwam het rekeningoverzicht, waar ze dus allebei opstonden. Ik weer gebeld, zou gecorrigeerd worden. Nou niet dus. Brief geschreven. Weer een aanmaning. Dit ging een tijdje zo door en toen werd er een incassobureau ingeschakeld en werd met BKR registratie gedreigd. Vervelende was hierbij ook dat ik de brief pas ontving nadat de termijn van reageren verstreken was, en ik weet dus niet of ze dit dreigement ook uitgevoerd hebben. Maar het is ondertussen alweer een aantal jaren geleden en we hebben onze hypotheek gewoon kunnen oversluiten, dus het zal wel niet zo'n vaart gelopen hebben... Ik de schuld toch maar betaald (want het werd met een beetje te gortig voor 60 gulden) en het incassobureau een mooie brief geschreven en een kopie van voorgaande brieven toegevoegd. Waarop ik een tegoed bon van Neckermann ontving waar ik bijna niets meekon omdat ik ook op de zwartelijst stond en dus alleen iets kon bestellen als ik vooraf betaalde... Ik heb toen maar voor ongeveer het openstaande bedrag wat kleren voor mijn zoontje besteld en het daarbij gelaten en daarna NOOIT meer iets bij Neckermann besteld. en daar dus ook weer een leuk briefje overgeschreven.

Het is bij ons dus allemaal wel min of meer goedgekomen, maar het lijkt er bij Neckermann wel sterk op dat als zo'n traject eenmaal ingang gezet is er geen klantenservicemedewerker meer is die daar iets aan kan veranderen. En dan ben ik er wel klaar mee, met zo'n service.

Nou is het genoeg (nummer 3 deze week)

Vandaag geconfronteerd met nummer drie met hetzelfde probleem. Ook Neckermann. Ik vraag mij af: Hoe werkt dat bestelsysteem? Zit daar een inlogcode bij? Zou het lek zijn, zou iemand van Neckerman de gegevens verkopen, of heeft er iemand een digitaal bestand ergens laten slingeren?
Neem eens contact op met de Consumentenbond of TrosRadar om te kijken of zij meer van dat soort meldingen hebben over Neckermann.
Groet,
Miriam Lavell

Nasha the first

Nasha the first

07-09-2008 om 15:23

Bestel veel bij neckerman

en heb nog nooit problemen ook gehad (klopklop op ongeverfd hout ) , maar je moet een klantnummer invoeren. Wat wel zou kunnen, maar dat weet ik niet, dat dus iemand anders een bestelling doet, nieuwe klant wordt, jouw adres dan invoert, maar als afleveradres een ander.....maar het lijkt mij dat Neckermann dat dan makkelijk kan controleren toch????

Wat ook kan...

is dat er een bestand met klantnummers en adressen ter gebruik rondwaart. Ik neem aan dat je voor je bestelling een andere naam en adres kunt opgeven (cadeautje voor je moeder). Klantnummers van trouwe goed betalende klanten zijn dan goud waard. Je kunt bestellen en afleveren op een ander adres zonder dat iemand het merkt, totdat de rekening op de mat valt.
Dat andere adres kan ook een zomerhuisje zijn dat je contant huurt van een particulier en op valse naam. Het is allemaal van een wat prutserig en oubollig Eddie Shoestring criminaliteitsniveau, maar toch. Voordat er iemand aan de bel trekt is de 'boef' gevlogen en zitten er een heleboel mensen met problemen.
Groet,
Miriam Lavell

Nasha the first

Nasha the first

07-09-2008 om 22:00

Heb nog wat bedacht....

en zo onhandig ben ik dus zelf ook, elk seizoen gooi je je oude catalogus met daarin je gegevens bij het oud-papier.....kleine moeite dus voor iemand om je klantnummer e.d. te weten te komen et voila (ik ga hier dus zelf ook beter op letten!!!)

Bewijslast en diefstal

Nasha:"elk seizoen gooi je je oude catalogus met daarin je gegevens bij het oud-papier.....kleine moeite dus voor iemand om je klantnummer e.d. te weten te komen et voila (ik ga hier dus zelf ook beter op letten!!!)"
Dat zou ik maar doen inderdaad.
Maar op de site staat dat je ook een wachtwoord moet invullen. Kan met klantnummer bestellen als je dat per post (dus niet online) doet?
Pelle:"Bij wehkamp heb je ook een wachtwoord en kun je inloggen met je mailadres!"
Snap ik niet. Is je mailadres je wachtwoord?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit allemaal werkt. Stel nou dat er iemand in je computer is ingebroken en al die gegevens van je heeft gevist. Wat dan? Of inderdaad, dat iemand het uit je vuilnis heeft gevist. Ik vrees dat het in die gevallen best wel eens om jou verwijtbaar slordig handelen, of inbraak bij jou zou kunnen gaan. Als dat zo is, dan moet je gewoon betalen aan Neckermann. Zit je toch nog in de positie dat jij moet gaan bewijzen dat dat niet zo is.
Groet,
Miriam Lavell

Pas op

Pas op met Neckermann, voor je het weet heb je een registratie bij BKR!
Zo'n anderhalf jaar geleden hebben wij onze hypotheek veranderd en bleek, dat ik een BKR registratie had. Ik was me van geen kwaad bewust, maar het bleek, dat er vanaf het adres waar ik een paar jaar geleden een halfjaar gewoond had; op MIJN naam een bestelling gedaan was. Openstaande schuld was meer dan 1200 euro!
Ik wist helemaal niks van die openstaande post; blijkbaar doen de incassobureau's niet hun best om mensen op te sporen, want vlgs mij hadden ze me gewoon via de gemeente kunnen vinden. Ik was me dus van geen kwaad bewust en de post zou nu nog open staan als we geen hypotheek-verandering hadden doorgevoerd.
Ik heb via een uittreksel van de gemeente kunnen bewijzen, dat ik zelf niet meer woonachtig was op het genoemde adres ten tijde van de bestelling; gelukkig hebben ze de BKR registratie teruggedraaid, maar goed je schaamt je dood.
Geen nieuws meer van Neckermann betekent dus niet dat je niet geregistreerd staat bij BKR; zoek het tot op de bodem uit!
groetjes, Daniëlle

Dees 68

Dees 68

08-09-2008 om 16:28

Danielle: dat vermoeden had ik al ja

Dat ze heel snel en makkelijk zijn met BKR registraties. Maar ons heeft het akkefietje gelukkig geen problemen meer opgeleverd. Het hele incassoverhaal speelde in 2001 en in 2003 hebben we zonder problemen onze hele hypotheek overgesloten. Dus Neckermann heeft het of rechtgebreid, of de bank vond het de moeite niet waard om er problemen van te maken. Omdat het wellicht om een gering bedrag ging.

En nu is het vast wel verjaard.

Maar ik bestel, zoals ik al zei, dus echter nooit meer iets bij Neckermann. Met zulke bedrijven ben ik gauw klaar....

Dees 68

Dees 68

08-09-2008 om 16:31

En dus een tip

Wacht niet te lang met je uitschrijven/inschrijven van je oude op je nieuwe adres want anders heb je in het geval van Danielle waarschijnlijk wat meer problemen.

En dat maakt mijn werk als gemeente-ambtenaar soms ook wat makkelijker, maar dit terzijde .

Peetje

Peetje

09-09-2008 om 21:40

En wachten..

Hoi hoi,

Nou afgelopen vrijdag weer een brief gemaakt en die zaterdag aangetekend verzonden. Ik ben benieuwd wat er nu komt. Nog steeds vind ik het krankzinnig dat ze het bedrag nu op mijn naam en klantnummer gaan zetten; ik heb hier helemaal niets mee te maken. Eigenlijk zouden zij moeten controleren wat ze aan wie sturen (bijv. boven een bepaald bedrag of nagaan of er wel iemand met die naam op een bepaald adres woont.

Want die (incorrecte) BKR registratie, ja dat is dus één van de mogelijke gevolgen... En wij zijn aan het kijken voor een ander huis.
Maar stel dat je onterecht staat geregistreerd als wanbetaler, wat kun je daar dan aan doen?

groeten,
Peetje

Jaymza

Jaymza

10-09-2008 om 21:24

Aangifte?

Waarom doe je geen aangifte bij de politie? het lijkt me dat neckermann helemaal de weg kwijt is.

jaymza

Dees 68

Dees 68

12-09-2008 om 17:36

Even met bkr bellen?

En uitleggen wat er spelen en vragen hoe zij met zulke situaties omgaan. En bezwaar aantekenen (bij BKR, of bij branchevereniging Neckermann), mocht je onterecht een negatieve registratie krijgen. Zijn ze nou helemaal betoeterd daar!

Daarnaast heb ik begrepen dat een BKR-registratie niet persé een probleem hoeft te vormen bij de financiering van een huis. Vrienden van mij hebben, buiten hun schuld een een schuld van 15.000 euro opgelopen die zij niet meteen kunnen aflossen (wie wel he?). De zaak is overgedragen aan een incassobureau en ze hebben een afbetalingsregeling afgesproken. EN er is een A melding (dus achterstand) bij BKR gemaakt. Momenteel zijn ze bezig om hun huurhuis aan te kopen (en dan meteen de schuld af te betalen) en de hypotheekadviseur vertelde hun dat er wel banken zijn die daar op zich niet zo'n groot probleem van maken, mits je maar een plausibele verklaring hebt. Dus kunt aantonen dat je geen structurele wanbetaler bent, maar gewoon een keertje pech hebt gehad.

En dat lijkt me in jouw geval met jouw verhaal wel duidelijk. Het is wel verstandig om van al je brieven afschriften te bewaren en een mooi dossier van al je acties aan te leggen. Dat komt waarschijnlijk goed van pas als je bezwaar aantekent en als je in gesprek gaat over de hypotheek.

Madressilva

Madressilva

12-09-2008 om 17:41

Bkr

bellen is inderdaad een goed idee. Ik zou ze alleen ook schrijven. Volgens mij mogen ze vanwege de privacy wetgeving en identificatie dinges niet telefonisch zaken aanpassen.

Peetje

Peetje

14-09-2008 om 16:40

Goed plan!

Hallo,

Ja, inderdaad, ik ga maandag het BKR eens bellen. Ben benieuwd wat daar uitkomt.
Bedankt voor de tip!
groeten,
Peetje

Peetje

,Ja, inderdaad, ik ga maandag het BKR eens bellen. Ben benieuwd wat daar uitkomt.,

Niks, ze mogen geen info verstrekken over de telefoon. Als jij je BKR gegevens wilt hebben moet je ze schriftelijk opvragen. Kan met een formulier bij het postkantoor of bij een bank. Kost geld en dan heb je na een week of zo je gegevens thuisgestuurd.

Sharon

Maar dan kan Peetje iig wel al informatie inwinnen met de vraag hoe de BKR met dit probleem omgaat. Wie weet komt ze op deze manier nog meer te weten dan alleen bij schriftelijk aanvragen of zij een BKR registratie hebben.

Pisa

Volgens mij is niet de vraag hoe BKR met dat probleem omgaat, die registeren alleen maar. De vraag is hoe de bank met dit probleem omgaat.
Ik hoop overigens echt dat Neckermann geen medling heeft gemaakt. Dat zou echt heel lullig zijn!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.