Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lynna

Lynna

11-01-2009 om 15:06

Wat voor nieuwe tweedehands auto?

Ik ben op zoek naar een nieuwe tweedehands auto. Ik heb zo'n heel klein Ford Fiestaatje, maar de kinderen groeien eruit en op vakantie heb ik er al helemaal niks aan. Nu ik een nieuwe baan heb waarvoor ik 2x per dag bijna een uur in de auto zal zitten, wil ik toch graag een iets grotere auto. Waar ik me veilig in voel en die wat meer ruimte heeft. Maar veel geld heb ik niet, wil er niet meer dan 7500 euro aan uitgeven. Ik heb absoluut geen verstand van auto's, geen interesse eigenlijk ook en wil het liefst een zilverkleurige auto;-( Zoonlief zat al te zoeken voor me, maar die heeft een dure smaak.

Kunnen jullie iets aanbevelen? Dan kan ik wat gerichter zoeken op tweedehands sites?

En vanaf wanneer is een diesel goedkoper? Ik ga straks 4x in de week zo'n 60 km per dag rijden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

11-01-2009 om 15:53

Toyota

Hoi,

Ik kan je de Toyora Corolla aanbevelen. Met jouw budget kan je echt een goede niet al te oude vinden. Je hebt zeker meer ruimte en het is niet een klein autootje.

Volgens mij zijn alle Japanse auto's, met uitzondering vna Suzuki meen ik, heel goed als tweedehands.

Omslagpunt voor diesel staat volgens mij ergens op de ANWB site.

Merla

Merla

11-01-2009 om 16:05

Diesel?

Volgens Merlaman ligt het aan de aanschafwaarde en de belasting, maar gemiddeld vanaf zo'n 20.000 km per jaar kun je met een diesel goedkoper uit zijn.

Jujube

Jujube

11-01-2009 om 21:45

Nissan

Vrienden van ons hebben net hun tweede tweedehandse Nissan Primera Station aangeschaft en zijn zeer enthousiast over deze auto. Hij kostte ongeveer 5000 euro, geloof ik. En is ruim genoeg voor grotere kinderen.
Groet,
Jujube

Kersen

Kersen

12-01-2009 om 13:12

Renault modus

het lijkt klein, maar van binnen zeer ruim! Vooral door de uitschuibare achterbank, echt mijn ideale auto, ben zeeeeeeeer blij mee.

Succes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.