Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wat voor Sarah?

Ik kom er even niet uit, willen jullie eens meedenken? Feestje van een 50 jarige. Ze krijgt geld, maar ik vind het wel grappig om er iets bij te doen. Bij een abraham een potje mosterd (want als 50 jarige weet hij waar de mosterd gehaald word). Maar wat zou ik bij een Sarah kunnen doen? Ze drinken daar thuis niet, dus niet iets met alcohol.  Iemand een leuk idee? 

Fourtyfour schreef op 01-10-2025 om 18:17:

[..]

Dit ga ik maken, helemaal een leuk idee. Heb vanmiddag al wat dingen gekocht om erin te doen. (Oa glijmiddel 🤣)

Ongevraagd glijmiddel krijgen? 😱 Smaken verschillen zeg maar. Gelukkig leef ik in een totaal andere bubbel. Niks mosterdpotjes of andere flauwe geintjes. Het was gewoon een gezellige dag. Dat kan ook he?

Ga geen grappige cadeautjes geven die daarna in de prullenbak verdwijnen. Glijmiddel dat naar chemische aardbeien stinkt, waar je misselijk van wordt? Een leesbril met de verkeerde sterkte of brandpuntafstand waardoor hij nutteloos is? Dagcrème die je niet gebruikt omdat hij niet bij je huidtype past? (Niet elke oudere huid is hetzelfde!)

Schiet me nu ineens te binnen: is er niet een tijdschrift Sara? Er is/was ook een gelijknamige podcast. Daar heb een aantal afleveringen van gehoord en die vond ik best vermakelijk, dus hopelijk geldt het voor het tijdschrift ook 

Zie nu dat ik het niet helemaal goed onthouden had: het tijdschrift heet Saar.

IMI-x2 schreef op 02-10-2025 om 07:53:

Ga geen grappige cadeautjes geven die daarna in de prullenbak verdwijnen. Glijmiddel dat naar chemische aardbeien stinkt, waar je misselijk van wordt? Een leesbril met de verkeerde sterkte of brandpuntafstand waardoor hij nutteloos is? Dagcrème die je niet gebruikt omdat hij niet bij je huidtype past? (Niet elke oudere huid is hetzelfde!)

Dat was ik van de leesbril en de dagcrème die ik had gekregen. Leesbril gewoon +1,5 (heel standaard en als ik hem niet had kunnen gebruiken weet ik zeker dat hij in ieder geval in huis als leen exemplaar dienst had gedaan) en de dagcrème was ook best lekker.
En al was het niet zo dat zou ik dat zeker niet in de prullenbak gooien maar gewoon doorgeven aan iemand die het wel gebruiken kan. Niet zo zuur doen allemaal zeg.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.