Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Chantelle

Chantelle

07-12-2008 om 15:58

Wat waren de sinterklaastoppers

Wat waren de Sinterklaastoppers dit jaar?

Hier viel de speurtocht mét allerlei opdrachten erg in de smaak! Net als inpakpiet die op een keer 's nachts de tv, papa's schoenen en de vaas met bloemen had ingepakt.

De grooste toppers waren Kapla en de Wii (gelukkig wel, want waren ook de duurste cadeaus). Kapla kenden ze niet, maar is nu al een hit. Bij kinderen en volwassenen. De skibril voor de kinderen met het gedicht dat we op wintersport gingen natuurlijk ook. Maar ook mooi om te zien dat de oudste echt superblij was met 6 gelpennen!

Afknapper was Vier op 'n Rij. Nu al kapot!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fraz

Fraz

07-12-2008 om 17:44

Cosmic catch

erg leuk om met ze te doen. Lekker buiten en ook oma vond het erg leuk om even mee te doen (ze hoorde haar hersens kraken). Ze waren eigenlijk overal wel blij mee. Wij hebben eigenlijk altijd heel veel maar niet te dure cadeautjes.

Bastet

Bastet

07-12-2008 om 18:13

De avond zelf

De avond zelf was de topper.Voor het eerst surprises maken voor elkaar,met een budget van vijf euro.We hebben een onwijs leuke avond gehad.
Groetjes,Bastet

Tanja

Tanja

07-12-2008 om 19:41

Boomblox

hier eigenlijk alleen maat toppers. Ik had goed naar m'n kinderen geluisterd, en we hadden ook niet zo veel. Een van de verrassinegn was Boom Blox voor de WII. Ze kenden het niet maar vonden het helemaal top. Mijn oudste zoon (10) vroeg me vandaag hoe ik daar toch bij kwam. Nou ik had de tip van de redactionele pagina's van Ouders Online (of Mijn kind online, ik weet het niet meer, maar uit deze hoek en dat wilde ik hier even zeggen).

Het ..

"kinderboek of rekents" wat zoon wilde...oftewel het guinessboek of records en de leren bal.
dochter was het blijste met haar waterpolobadpak( wat dus om 19.30 bezorgd werd....) en een bijzettentje.

Toppers hier:

waren een kegelspel voor binnen van Kruidvat,en de racebaan (vooral papa) en pakje stiften!

En vergeet ik nog

Het zakgeldspel! Erg leuk!

De topper

hier was dat mijn zus langs kwam! De kinderen wisten het niet, mijn man en ik wel. En verder waren de boeken van Pippi Langkous voor de oudste en "Wat ik nog weet" van Annie MG Schmidt voor mij toppers!

Sandra A

Sandra A

10-12-2008 om 09:24

Surprises

Hier was het voor het eerst surprises voor elkaar maken top! Vooral oma heeft een leuke gemaakt: een grote rollade die heel echt leek op een bedje van ijsbergsla en een aluminium schaal, in alufolie ingepakt, met plastic handschoentjes voor het openmaken, wat heel aardig was want er zat marmite op om het echt te maken.
Volgend jaar absoluut weer surprises!
Sandra A

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.