Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Miss M®

Miss M®

21-10-2008 om 10:26

Wauw, site met prachtige vloeren: www. bq-vloeren.nl


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Miss m

Beste Miss M,

Je weet dus blijkbaar echt niet dat voor reclame in weekbladen ten allen tijde betaald moet worden, dus ook voor een lullig koffiekopje.
Zoals je het schreef (over Viva)lijkt het echter net alsof je over inside information beschikte.
Maar goed, ik trek mij terug uit deze betondiscussie en ga elders op zoek naar sluikreclame.Daarvan is genoeg te vinden op dit forum.

Damajo

Rechten

Allicht wordt er bij vele afrdrukken in magazines betaald maar anderzijds moet een magazine wel het recht hebben om een foto van eender welk product te gebruiken, al dan niet betaald.Proffesioneel gezien word ik ook benaderd door magazines met de vraag of ze fotos van mijn producten mogen gebruiken, geen probleem, mits ze duidelijk de bron vermelden maar ik betaal daar dan wel niet voor!
Geheel OT dus !

effe OT, ik ken verscheidene mensen die zo'n gegoten vloer hebben, epoxy of beton en de meningen zijn heel verdeeld. Het komt erop neer dat er echt heel veel onkunde is bij aannemers en de gevolgen zijn enorm, een volledige vloer met kringen, stukken die eruit komen etc.
Maar ook mensen die echt een hele mooie vloer hebben.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.