Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

gescheiden moeder

gescheiden moeder

25-11-2008 om 13:24

Weg met de kerst

Ik en mijn vriend willen graag met de kerst samen weg. Zijn en mijn kinderen zijn bij de exen en het lijkt ons heerlijk om dit jaar geen familie "verpichtingen" te hebben. We kunnen woensdag eind van de middag vertrekken en moeten zaterdag weer thuis zijn.
Alleen...de vraag is...wat is leuk om naar toe te gaan. Het moet dus niet te ver weg zijn (lange reistijd is niet handig voor die paar dagen), leuk zijn met de kerstdagen en natuurlijk nog beschikbaar...
Wie heeft er leuke tips/ervaringen voor ons?????

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Waar houden jullie van?

wandelen op de hei, hoge veluwe zou ik doen. Bij Hotel de mallejan in Vierhouten logeren, klein knus hotel leuk als je je paard mee wil nemen

Daar zijn wij eens 3 dagen geweest met een arrangement, was goed te betalen maar niet rond kerst.

Weekendje antwerpen

Amsterdam, concertgebouw & museum, lekker echt Chinees eten op de Wallen (eend bijvoorbeeld, zalig)

De Nl'se kust, Bergen aan zee oid met hotel met luxe zwembad of spa

Oh als we hier geen cashflow-probleem zouden hebben zou ik het wel weten, heerlijk !

Ik heb even geen tips, maar dacht nav je titel dat je vond dat het kerstfeest maar eens opgedoekt moest worden

Lol silone....

Ik verwachte ook een of andere oproep tot een algemene kerst-boycot. hahaha!

Ingrid

reina

reina

25-11-2008 om 17:49

Ik ook

Ook ik dacht dat ze van de kerstdagen af wilde

gescheiden moeder

gescheiden moeder

25-11-2008 om 18:01

Er opuit met de kerst

Haha, had beter een andere titel kunnen kiezen dus. Maar kan me in "weg met de kerst" ook wel vinden hoor Daarom wil ik ook juist zo graag weg zijn die dagen....

Terpi

Terpi

25-11-2008 om 19:36

G.m.

Ha, hier nog een gescheiden moeder die ook graag stemt voor weg met die dagen en daarom ook weg gaat... in mijn geval naar londen. Mooie stad, lekker dichtbij en zat te doen het hele jaar door...
Wie weet tot daar?
Groet Terpi

En nu even serieus...

Wij gaan dit jaar naar Zweden met de kerst. Heerlijk in de sneeuw, zonder dat we echt gaan skieen. Je bent er zo met het vliegtuig. Stockholm is zowiezo al een prachtige stad. Maar wist je dat veel dingen dicht zijn met kerst? Kijk goed of je je niet vreselijk alleen en eenzaam gaat voelen in verwegistan...

Toen jullie het trouwens over het afschaffen van kerst hadden moest ik ineens aan de film Down with love denken. Wat is dat een leuke film over het afschaffen van de liefde. En je raad het al, ze vind juist de liefde....Ook leuk; opsluiten in je eigen huis en allemaal leuke films kijken...

Dorry

Lynna

Lynna

27-11-2008 om 08:46

Dublin

Ik ga met de kinderen met Oud en Nieuw naar Dublin. Ook net gescheiden en dan hebben we tenminste geen "gedoe". Is dat wat voor je?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.