Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ivanka10

Ivanka10

22-11-2008 om 15:23

Wel of niet extra verzekering tandarts

hallo

ik ben benieuwd of jullie ook een extra tandartsverzekering hebben en met hoeveel sterren dan ??

mijn man heeft nooit wat en is wel extra verzekerd, ik heb iets vaker wat.

als ik zo in de polis lees ben je voor 100% verzekerd bij de gangbare dingen en dat ze voor de rest 75% vergoeden waarom moet jeje dan eigenlijk bijverzekeren vraag ik me dan af ! ben een leek in die soort dingen eigenlijk daarom mijn vraag hier even

groetjes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamba

Mamba

22-11-2008 om 15:31

Hier de topverzekering

Man en zwager hebben in hun jeugd een beugel gehad. Sterke kans dat de genen zo sterk zijn, dat de kinderen ook moeten. Verder zie ik om heen dat vanaf ongeveer 40 jaar de kronen komen. De kinderen zijn nog te jong om te weten of ze een beugel moeten, maar man heeft de 1e kroon al binnen. Ik wacht wel tot ik ook 40 ben .

angel3

angel3

22-11-2008 om 16:09

Ff rekenen

zou ik zeggen. Tandarts verz. zijn enorm duur vind ik. Kids tot 18 zijn sowieso verzekerd voor gewone dingen. Wijzelf hebben geen verz. We hebben echt nooit iets. Als we echt dramatische dingen krijgen zoals tanden uit de mond gaat het toch via de chirurg en dan is het ook verzekerd. Voor de rest nemen we het risico. We weten dat we die kosten KUNNEN dragen als het zou moeten. Zou wel balen zijn maar ik heb voor nu al 1000 en euros uitgespaard door niet verzekerd te zijn (hoe reken je jezelf rijk

Kaaskopje

Kaaskopje

22-11-2008 om 16:32

Ik wel

Omdat 1 dochter nog een beugel nodig had heb ik een topverzekering genomen en mijn man niet. Vanwege mijn beugelbekkie moet ik helaas ook nog bij een verzekering blijven waar ik achteraf niet zo blij mee ben. Mijn man en andere dochter kunnen weer terug naar onze vorige verzekeraar.

Marmar

Marmar

23-11-2008 om 01:39

Beugelbekkies

Ook hier heb ik een aanvullende tandartsverzekering genomen met het oog op toekomstige beugels. Bleek oudste dochter een bijna perfect gebit te hebben. Heeft ze dan toch nog iets fijns van haar vader
Zelf heb ik wel een schots en scheef gebit, maar er is nooit iets ernstigs aan de hand. Wel veel onderhoud.
Jongste dochter heeft nu een blok- en buitenboordbeugel. En daarna volgt nog een beugel met slotjes. Andere vader. En arme ik. Want het is een dure behandeling met dus een eigen bijdrage van 25%.
Toch, als ik goed reken over ca. 10 jaar, is het die aanvullende premie wel waard. Eigenlijk heb ik in al die jaren die beugel bij elkaar gespaard. En de mondhygieniste. Plus wat extra verrichtingen die ik niet had laten doen als dat onverzekerd was.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.