Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marita

Marita

30-12-2008 om 17:20

Welk navigatiesysteem?

Ik wil graag een navigatiesysteem kopen, en iedereen roept TOMTOM. Nu zijn er volgens mij ook andere systemen, goedkoper en ook goed. Wie heeft ervaring en wil die met me delen?
Dank,
Marita

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha the first

Nasha the first

30-12-2008 om 17:42

Alleen met tomtom

ervaring, en die bevalt mij uitstekend, handig in de omgang zeg maar

(gister weer eens ouderwets met een route-beschrijving een adres gezocht en half Zevenkamp(wijk Rotterdam) rondgereden voor ik het gevonden had, verlangend naar mijn tomtommetje die thuis in de kast lag (( )

MM.

MM.

30-12-2008 om 20:26

Mio moov

Deze zomer de simpelste Mio Moov gekocht, had goede recensies op kieskeurig.nl, kostte net boven de honderd euro (Europaversie) en voldoet voor mij uitstekend. Geen toeters en bellen, gewoon van A naar B.

MM

Garmin + tip

WIj gebruiken de Garmin 200 (net boven de 100 euro) en werkt perfect (bijna iedere dag).

Bij bol.com zijn ze erg goedkoop en snel in huis (tip, geen aandelen).

naomie p

naomie p

30-12-2008 om 21:42

Geen mio moov

Wellicht als je niet anders gewend bent dan is het prima. Ik heb 3 jaar een tom-tom gehad... kapot. Voor mijn werk zoek ik elke dag 5 adressen op. Snel op de koopavond naar het enige verkooppunt in het dorp, daar werd de Mio Moov geadviseerd, goedkoper... uitegebreider etc...Ik heb hem die volgende dag niet eens kunnen gebruiken, vreselijk wat een ding, het werkt niet eens op postcode, ik tik altijd de postcode in. Volgende dag weer geruild voor een tom-tom en ik ben weer dolgelukkig!!

Rembrand

Rembrand

31-12-2008 om 00:12

Nokia.

Helemaal tevreden mee. Brengt me overal waar ik wil en moet wezen.
M.

Ardnax

Ardnax

31-12-2008 om 14:18

Drie

Ik heb er 3, allemaal op mijn telefoons en om eerlijk te zijn, zou ik niet anders meer willen. Ideaal, een navigatiesysteem op je mobiel.
Ik heb een Nokia waar Nokia Maps op staat, maar daar heb ik dus nog niet mee gewerkt, het lijkt er leuk uit te zien. Op diezelfde Nokia heb ik ook Route 66. Werkt ideaal, alhoewel de gesproken tekst niet altijd overeen komt met het beeld.
OP mijn andere (werk)mobiel heb ik TomTom. Eigenlijk heeft die nog steeds mijn voorkeur. Lijkt wel of TomTom net 1 stapje voor loopt op de anderen.
Maar Route 66 en TomTom zijn allebei goed werkende en makkelijk te hanteren navigatiesystemen.
Grtz.
Ardnax

Marita

Marita

01-01-2009 om 10:10

Bedankt voor de reacties

Ik ga op zoek!
Marita

hout anne

hout anne

02-01-2009 om 22:05

Tomtom toch de fijnste!

Ik moet toch ook Tomtom aanraden! Wij hebben 3 navigatiesystemen (ja ik weet t erg luxe!) We hadden een Tomtom gekocht en mijn man heeft een nokia telefoon met navigatie. Deze is redelijk, maar heeft soms wat moeite met de juiste weg aangeven (kent sommige wegen niet die er toch al heel wat jaartjes liggen!) Verder is deze niet heel duidelijk met de weg aangeven.
Daarnaast heeft mijn mannu en auto van de zaak met navigatiesysteem (van opel), wel makkelijk omdat hij ingebouwd is, je kan m ook niet vergeten. Maar ook deze is niet heel duidelijk en de bediening is wat omslachtig.
Tomtom is makkelijk in gebruik, duidelijk en ik heb nog niet meegemaakt dat wegen niet bekend zijn oid!
En zo eel duur is Tomtom nu ook weer niet!

amk

amk

02-01-2009 om 22:25

Waar

wil je 'm voor gebruiken?
auto, wandelen, fietsen, of een combinatie?

Waar wil je 'm gebruiken?
Buiten de gebaande wegen of voornamelijk de gebaande paden van a naar b.

Ik heb bewust gekozen voor een Garmin omdat die nauwkeuriger kaarten heeft als TomTom. Erg handig als je weer eens op een verdwaald binnen weggetje in Frankrijk belandt tijdens het hardlopen.

groet,
Angela

MM.

MM.

02-01-2009 om 23:37

Mio moov: wel op postcode

zoals ik al zei, gewoon van A naar B, geen toeters en bellen en gewoon op postcode, adres, of wat je maar wilt

MM

Marita

Marita

04-01-2009 om 21:19

Amk

amk,

We willen hem gebruiken voor de auto: Nederland, Belgie, Frankrijk en Spanje.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.