Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

MLN

MLN

24-12-2008 om 12:50

Welke energieleverancier?

Wie zitten er aan te denken om te wijzigen van energieleverancier. Maar de keuze is zo riant dat ik even door de bomen het bos niet meer zie. Daarom graag jullie ervaringen. Welke leverancier heb je en wat voor soort contract heb je afgesloten? Ik zie namelijk van een vast contract of een flexibel contract net zoveel voor- als nadelen. Weet het echt even niet. En uiteraard is de prijs van groot belang bij onze keuze. Ik hoor graag van jullie. Oh ja, we hebben nu Essent.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hoe wee je dat, pelle?

gewoon uit nieuwsgierigheid...
Vorige week werd ik gebeld door een aardige mevrouw ven Eneco die heel bezorgd was over onze financiele situatie en er op aan drong dat wij ons bedrag lieten vastzetten. Dat hebben we niet gedaan, ik doe dat sowieso niet via de telefoon (hoewel die aardige mevrouw aangaf dat het allemaal heel betrouwbaar was en het gesprek werd opgenomen en zo). We hebben er wel even over gedacht het vast te laten zetten, maar toch besloten om dat niet te doen.

tonny

tonny

24-12-2008 om 18:59

Eneco heeft hier ook gebeld

men wil het huidige tarief voor drie jaar vastzetten, de prijzen gaan per 1-1 omhoog, etcetera...

Waarom moeten ze ons persoonlijk bellen als ze iets in positieve zin (voor onze portemonnee) kunnen veranderen?

tonny

Brianna F

Brianna F

24-12-2008 om 19:07

Niet vastzetten

De drie grote energiemaatschappijen verhogen hun energie met enorme bedragen per 1-1-2009, hoewel de olieprijs gezakt is.
Maar dit is om hun tekorten, die ze in 2008 hebben opgelopen, in te halen. Ze verwachten per 1-7-2009 weer een daling, dus ik zou echt niets vastzetten.

pluis

pluis

26-12-2008 om 11:50

Dus?

Ook niet voor 1 jaar vastzetten?
Sorry, ik ben nog al een kneus op dit vlak. Nog niet zolang gescheiden en altijd erg lui geweest. Mijn ex deed namelijk deze dingen altijd. Het afgelopen jaar heb ik het voor 1 jaar vast gezet. Dat was ik nu weer van plan. Dat is het niet voor 2 of 3 jaar vast moest zetten was me iderdaad al verteld maar ik twijfel of ik het nu voor 1 jaar moet vastzetten of variabel.

MLN

MLN

27-12-2008 om 15:39

Pelle

Maar bedoel je dan ook dat ik nu niet moet gaan overstappen of bedoel je dat het niet slim is om vast te zetten?
Dus als we overstappen kiezen voor variabel?
Ben ook een beetje een kneus in dit soort dingen en mijn man is al helemaal geen held daarin.....

pristel

pristel

27-12-2008 om 16:38

Leg je lot niet in handen van anderen....

Laat je informeren, lees erover, maar beslis zelf...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.