Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

cobi

cobi

06-01-2009 om 10:16

Welke mp3speler voor luisterboeken?

Mijn krijgertje heeft het begeven, ik ben op zoek naar een nieuwe mp3speler. Geen ipod. Omdat ik hem vnl gebruik voor audioboeken is gebruikersgemak (mn zoekfuncties, beginnen waar ie de vorige keer gestopt is, etc) belangrijker dan geluidskwaliteit. En 't zou fijn zijn als de bediening zich zelf min of meer wijst ipv dat je eerst een heel boekwerk door moet spitten.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
maan.

maan.

06-01-2009 om 11:21

Hier een creative mozaic

Mijn oudste dochter heeft een creative mozaic gekocht (omdat ie zo leueuk was), ze heeft nog steeds de gebruiksaanwijzing niet gelezen. Dus dat is niet persé nodig.

Het spelertje zelf is heel gebruiksvriendelijk, via een menuutje op je beeldscherm wijst alles zich vanzelf. Het installeren van mp3-tjes en foto's is heel simpel wij doen dat vanuit verkenner (wij doen eigenlijk alles vanuit verkenner). Enig nadeel vind ik zelf dat het installeren van filmpjes dus persé via de creativesoftware moet (maar dat is in jouw geval niet van toepassing). Hij kost momenteel ca 50-60 euro voor 2GB en er zit ook een speakertje op, en een microfoontje zodat je 'interviewertje' kunt spelen vindt mijn dochter gewéldig..

Verder alleen ervaring met een tomtec van de bartsmit en dat is een kolereding.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.