Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Middeltje

Middeltje

08-01-2009 om 17:09

Welke taillevormer?

Ik wil een taillevormer kopen, maar wil graag advies: in het archief las ik al dat die baleinen eruit moeten. Nog meer tips? En welke sluitng is prettiger, die met klittenband of met haakjes? Is er iets te zeggen voor de duurdere (35 bij Wehkamp zag ik), of voldoet de Marilyn (zo heet-ie toch?)? En zo ja, welke dan Marilyn dan?
Gr.
Middeltje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

08-01-2009 om 17:44

Hoelahoep

Jee, het klinkt oncomfortabel zo'n ding. Mag ik een pleidooi doen voor een dagelijkse sessie met de hoelahoep?

Julia64

Julia64

08-01-2009 om 20:16

Corrigerend ondergoed

Ik heb ooit zo'n geval (de Marilyn, geloof ik, in elk geval zonder sluiting) bij de Wehkamp besteld (en volgens mij had ik toen die vraag gesteld over die baleinen) maar het bleef behelpen, vond ik, ook zonder de baleinen.
Snel daarna kwam echter de HEMA met een corrigerend ondergoedlijn, en dat vind ik pas een uitkomst! Ik heb een hemdje met een V-hals en een hemdje met spaghettibandjes, en die zitten toch echt stukken prettiger dan dat korset-achtige ding. En volgens mij werkt het net zo goed, duidelijk meer taille en een plattere buik.

groet
Julia

marie

marie

09-01-2009 om 10:25

Corselet?

hallo
je bedoelt een corselet? Ik denk dat je daarvoor het beste naar een lingeriezaak kunt gaan.
succes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.