Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Welke zomerschoenen onder broek?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Holiday

Holiday

28-08-2011 om 10:58

Reus

Ja ik weet dat het stom is. Maar voel me een reus als ik langer ben dan een ander. Heb wat vriendinnen van rond de 1.68. Eentje loopt graag op palen maar zelfs dan komt ze nog niet op ooghoogte. Als ik dan met zo'n groepje bij elkaar sta voel ik me zo'n bliksemafleider. Goh wat stom eigenlijk. Die paarse schoenen beginnen me nu toch wel te lokken..

Vic

Vic

28-08-2011 om 11:31

Tja

Ik zou me er niet druk om maken. Een vroegere vriendin van mij was 1.82 m en haar man 1.75, en toch droeg ze hakken als ze samen weg waren. Ik heb ook een collega, 1.86 m. lang, en zelfs zij durft het nog wel eens aan om hakken te dragen. Moet ze wel goed zoeken naar een paar in maat 44 (kijk, dat is pas erg). En ze draagt ze niet waar haar vriend bij is, want die is veel kleiner.

Lang en hakken

Hoewel ik met 1,80 van mezelf en pumps met 9 cm. hak meestal boven iedereen uittoren, voel ik me gek genoeg niet bijzonder lang maar als ik eens platte schoenen aanheb (gympen bijv.) dan vind ik mezelf best kort. Misschien omdat ik op platte schoenen tegen sommige mensen op moet kijken en dat niet gewend ben. Ik vind lengte geen beperking om hakken aan te doen hoor.

skik

Vic

Vic

28-08-2011 om 23:07

Het voordeel van klein zijn

Ik moet altijd letterlijk tegen mensen opkijken, dus ik raak zelden geïmponeerd door iemand die heel lang en fors is. Wij hebben een kantoordirecteur die 2m+ is, breedgeschouderd en met het volume van een F16. Iedereen kijkt met ontzag naar die man, maar voor mij is het hetzelfde als een schreeuwlelijk van 1.85 m.

amk

amk

29-08-2011 om 11:32

Gut

ik ben ook 1.76 maar ik voel me juist heel klein zonder mijn hakken. Mijn omgeving is niet bijzonder lang, mijn twee beste vriendinnen zijn beduidend kleiner dan mij, maar dat zal mij er niet van overtuigen platte schoenen te gaan dragen. Mijn lief ziet me ook liever met platte schoenen maar die kan ook hoog en laag springen dat gaat niet gebeuren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.