Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wie rijd er in een automaat?

Ik heb vandaag een andere auto gekocht,had hem op MP zien staan en alles klopte,prijs,km stand ,comfort,noem maar op.
en toen bleek het een automaat te zijn....................oeps.
Proefrit gemaakt ,en ja, dat ging eigenlijk best soepel,dus koop gesloten.
Maar nu ben ik thuis en denk ik,gaat dat echt snel wennen zo,n automaat?( ik rij al 31 jaar in een schakelauto).of stel ik me aan?
Wie heeft ervaring?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Heerlijk

Het went heeeel snel, ik rijd afwisselend man's automaat en mijn eigen schakel karretje, geen enkel probleem. Zo gauw mijn auto aan vervanging toe is ga ik weer voor een automaat ! Heb de laatste keer voor een schakelauto gekozen omdat de kinderen begonnen te lessen, inmiddels hebben ze alledrie hun rijbewijs en wat ervaring, nu is het mijn beurt weer ;o)

Ideaal

Ik zou zeggen, goede koop! Geniet ervan vooral in de stad en als je in de file rijdt.

Groetjes van Purk

Tinus_p

Tinus_p

07-07-2012 om 19:57

Oja

Over een maand wil je niet anders, begrijp je niet dat er nog mensen zijn die zitten te klooien met die stomme pook

Brianna F

Brianna F

07-07-2012 om 20:08

O ja

Meneer F heeft 31 jaar in een schakelauto gereden en wilde absoluut geen automaat, want niet stoer genoeg. Daar is hij toch zo van terug gekomen toen hij een hybride automaat kreeg. Nog nooit ze lekker gereden. En met pijn in ons hart hebben we deze vorige maand weer in moeten ruilen voor een schakelwagen, omdat de lease maatschappij geen benzinewagens meer in de lease heeft. Ook mijn dochters reden er altij graag, veel en ver in. Vooral oudste heeft moeite weer te schakelen. Als het er enigszins in zit wordt de volgende weer een automaat.