Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ishtar

ishtar

26-08-2010 om 11:08

Wolwinkel in amersfoort en waar parkeren?

De titel zegt het wel zo'n beetje
Ik zoek dus een wolwinkel in Amersfoort. En waar kan ik het beste parkeren. Ik kom van de kant van de A28 (via de Hogeweg dus) Ik heb eens bij Soeverein gestaan, maar behalve dat dat schreeuwend duur is, heb ik ook het idee dat ik maar een klein stukje centrum gezien heb.
Of zou de bus handiger zijn?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Prakje

Prakje

26-08-2010 om 17:00

Tips

Parkeren kan in parkeergarage Koestraat, je moet komt de parkeergarage uit en loopt via een smal straatje naar het centrum (Varkensmarkt). Vanaf daar is het ca 100 meter de Langestraat (= winkelstraat) in en aan je rechterhand heb je een wolwinkel (Mur).

Vanaf de Varkensmarkt de andere kant op heb je V&D/Hema, en het Jorisplein met oa H&M.

Parkeren in de Koestraat is niet goedkoop, maar je staat wel midden in het centrum

ishtar

ishtar

27-08-2010 om 10:53

Prakje

bedankt voor je tips

Eugenie

Eugenie

27-08-2010 om 13:34

Als je voor de wol komt

In Driebergen zit een leukere aan de Traay en daar kun je je auto gratis parkeren bij de AH. Firma Mur in Amersfoort is een ouderwets tuttige handwerkwinkel, duur (ze zou het liefs entree heffen in haar winkel) en de eigenaresse bij tijd en wijle behoorlijk onvriendelijk.
Wil je in Amersfoort gratis parkeren: bij het Elisbethziekenhuis of omgeving kan dat en er gaan 4 buslijnen naar het centrum of het is een kwartiertje lopen.

Massi Nissa

Massi Nissa

27-08-2010 om 18:07

Eugenie

Ik lag in een deuk om jouw beschrijving van de eigenaresse van Mur. Ik wilde ooit toen ik zwanger was van dochter leren haken (ja, je moet wat met al die hormonen) en man man man ze keek me de winkel uit. Dat kan niet eens haken en komt hier een beetje om advies vragen, ik ben geen liefdadigheidsinstelling. Ik durfde niet eens meer te vragen of ze kon voordoen hoe je moet opzetten.
Uiteindelijk ben ik trouwens superlief geholpen door het handwerkclubje in het lokale bejaardentehuis. Kwam er wel op neer dat zij het meeste haakwerk deden, uiteindelijk (lol).
Groetjes
Massi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.