Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Muidenier

Muidenier

09-08-2013 om 22:31

Wonen in in muiderberg?

Wie woont (of woonde) in Muiderberg. Hebben ons oog laten vallen op een huis daar maar willen eerst wat meer infomatie over sfeer, voorzieningen scholen etc.

Heel hartelijk dank!

Evelien24

Evelien24

30-07-2014 om 21:38

Hoi ik was benieuwd of jullie nu in Muiderberg wonen?

Hoi,

Het is alweer een tijd geleden dat jij deze vraag gepost hebt en ik zie dat er helemaal geen reacties gekomen zijn . Ik zit nu toevallig met precies dezelfde vraag. Wij wonen nu in Vleuten, waar het barst van de voorzieningen,... Wij hebben een peuter van net 2 en ik werk niet en ik doe me dus tegoed aan allerlei leuke bijeenkomsten voor moeders met peuters. Het is super gemakkelijk om andere moeders te ontmoeten hier, want het stikt ervan . Heel gezellig dus. Maar goed, wij huren nu en ik had dus ook een leuke koopwoning in Muiderberg gezien en ik vraag me alleen af of er daar ook leuke dingen worden georganiseerd voor moeders met kinderen. Daarnaast heb ik ook zo'n 'burgelijk' idee bij het dorp, maar dat baseer ik nergens op hoor! Ik vraag me dus af hoe het daar is en of ik niet volkomen ga vereenzamen... Ik was dus benieuwd of jullie daar zijn gaan wonen of niet en hoe het bevalt. Mocht je daar wonen, of er meer over weten, dan hoop ik iets van je te horen! Alvast hartelijk bedankt.

Groetjes, Evelien

Barvaux

Barvaux

31-07-2014 om 12:06

Evelien

Staan er geen leuke koopwoningen in Vleuten? Als je het daar zo naar je zin hebt zou ik niet weg willen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.