Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mamba

Mamba

04-02-2010 om 22:16

Yta chalne, ik heb een espresso apparaat besteld!

In augustus heb ik advies gevraagd over een espresso apparaat en het is de Quickmill 810 geworden. Het uitgebreide rommelen voordat je een kopje hebt sprak me aan evenals het superdegelijke en niet trendy design. Nu komt de zoektocht naar de lekkerste koffie en de beste verhouding koffie/water .
Woensdag a.s. heb ik hem! Bedankt voor je advies.

Mamba

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

04-02-2010 om 22:25

Ja! en ik heb zo'n potje!

Dat had ik je nog op de meeting willen vertellen, Yta, maar 'ons moment' deed zich niet voor. Ik heb op jouw aanraden zo'n pruttelpotje gekregen voor m'n verjaardag (dat klinkt wat cryptisch, haha), en dat is een groot succes. We vinden het heerlijk. Dus ook bedankt voor dat advies.

Margje

margje van dijk

margje van dijk

04-02-2010 om 22:26

En nu ik het er toch over heb

Ik had ook zo graag wat meer met je gesproken over de muzieklessen die je dochter(s?) volgen, tenminste wat ik daar zo tussen de regels door van meegekregen heb. Nou ja, volgende meeting dan maar?

Yta Chalne

Yta Chalne

05-02-2010 om 08:37

Ha!

Wat leuk, espresso! Maar de 810 is de ESE variant, je hebt toch wel de 820? Of wilde je met pads werken? Nu ja, anders kun je 'm altijd nog ombouwen (klinkt moeilijker dan het is).
En Margje, leuk, zo'n potje. En muzieklessen zijn helemaal geweldig om over te praten, dan doen we dan maar volgende keer. We hebben hier spannende (muziek)tijden, want audities en opnames en heel heel veel lessen, erg leuk. Waarschijnlijk gaat oudste voor de koningin zingen, is dat nou niet leuk?

Mamba

Mamba

05-02-2010 om 09:47

820

Je hebt gelijk, het is de 820 handig voor zowel vers als pads. Ben benieuwd!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.