Huis, Tuin en Keuken

elisa
24-10-2008 om 16:27
Zeeland tips gevraagd
we gaan met de kerst een week naar Roompot Hof Domburg, nou vragen ze daar voor kerstavond voor een buffet 35 euro voor volwassenen en 17,50 voor de kinderen. Hebben jullie evt. nog andere tips om met de kerst daar in de buurt te eten wat misschien ook leuk en niet zo duur is? Andere tips om te doen met 3 kinderen van resp. 9, 6 en 2 zijn ook van harte welkom. Ik ben daar helemaal niet bekend en wil graag van het echte "Zeelandse" proeven, dus kom maar op met leuke uitjes en eettips!
Bedankt vast.
Elisa

yadira1980
24-10-2008 om 19:01
Simpel!
kom gewoon in het restaurant eten waar ik werk hahahahahahaha..(Mediterranneo in Middelburg)
zonder dollen..er zitten genoeg restaurants in de buurt van domburg waar je leuk (en niet al te duur) kunt eten.
Kijk evt. eens op deze site :http://www.eet.nu/ , daar kun je ook zien wat andere bezoekers ervan vonden
Activiteiten zijn er ook zat (wel meer richting middelburg en vlissingen), van vissen aaien (arsenaal) tot familiespelletjes (de carroussel) van slangen kijken (reptielenzoo iguana) tot miniatuur walcheren (net als madurodam, maar dan van zeeland), een exotische vogeltuin (utropia)...het is maar net wat je wilt! en natuurlijk is ook het zeeuwse strand met warme chocomel na op een gure dag een absolute aanrader!
als je meer wilt weten roep je maar, en ik weet zeker dat de andere zeeuwse dames hier op t forum ook nog van zich zullen laten horen

Mareld
24-10-2008 om 21:38
Miniatuur walcheren
Miniatuur Walcheren gaat niet lukken met kerst: die zijn dit weekend voor het laatst open en gaan daarna verhuizen. Volgens mij gaan ze dan van het voorjaar weer open.
Verder denk ik dat met kerst heel veel restaurants duurder zijn, en je zult moeten reserveren. Sommige restaurants serveren dan ook alleen kerstmenu's, bij andere kun je ook gewoon van de kaart bestellen. Maar goed, dat geldt voor alle restaurants, niet alleen die in Zeeland.
35 euro voor een heel kerstmenu (wat je dus gewoon aan tafel geserveerd krijgt) vind ik nog niet zo duur, maar voor een buffet toch wel....
Ik heb helaas ff geen restauranttips voor je....

Damajo@
25-10-2008 om 01:11
Vlindertuin
Hier is meer info te vinden. Erg leuk om te zien.Ik ben er 7 jaar geleden geweest.
En met kerst is er zelfs een kerstbuffet zie ik, misschien meteen een originele oplossing voor het diner?
http://www.vlindertuindeberkenhof.nl/
Damajo

Damajo@
25-10-2008 om 01:23
Kijk ook even bij "dagjes uit" onderaan in het menu, daar staan ook wat leuke dingen.
Damajo

sjaan
25-10-2008 om 08:08
Elisa
Wij hebben er wel niet met de kerst gegeten bij Hof Domburg, maar ik persoonlijk zou dit ook niet zo heel snel doen. Wij hebben er vorig jaar gegeten (buffet) ik vond het eigenlijk erg tegenvallen en je zat daar ook niet gezellig. Kan dus zijn dat je met de kerst ergens anders zit, maar wij zaten boven in het buffet restaurant. Het eten viel erg tegen, de keus was erg beperkt. Dus misschien kan je eerst informeren waar ze het buffet met de kerst doen....
Ik Domburg zitten ook erg leuke restaurant op loopafstand van het park. Die zijn vast wel te vinden op internet. Trouwens wel een mooi vakantiepark en Domburg is een erg leuk dorpje. Alvast fijne vakantie!

Klaartje
25-10-2008 om 09:46
Buffet hof domburg
Wij hebben er vorig jaar gegeten, maar het viel erg tegen. We zaten er niet gezellig (waren met grote groep) en er was bijna geen eten meer, terwijl ons gevraagd was iets later te komen. Het park vonden we verder wel erg goed, alleen alles wat met restaurant, café en bowling te maken hadden viel erg tegen.
We zaten met een grote groep in het café dat bij de bowling hoort en we zaten een paar meter van de bar af. We vroegen een ober om de bestelling op te nemen, maar dat deed ie niet, we moesten het zelf doorgeven aan de bar. We vonden de bediening er niet vriendelijk ook.
Er is wel een leuk strandtentje, als je uit het park komt naar links gaan. De naam was met een cijfer in, ik meen een 7. Ik ga over de naam nog eens nadenken, die schiet me vast nog wel te binnen Hier vonden we het erg leuk. En in het dorp zijn nog veel meer leuke restaurantjes.
Klaartje

elisa
26-10-2008 om 19:53
Wat fijn zeg.......
al die tips, en niet voor niets dus, Goed om te weten om toch wat meer uit te wijken. Ik ga zeker naar de vlindertuin, lijkt me leuk met de kinderen. Hebben jullie meer tips kom op hoor, en wie weet yadira kom ik toch bij jou eten, dan meld ik me wel hoor

PoekieXX
27-10-2008 om 10:21
Ik ook
Ik zit ook met de kerst in Hof van Domburg. Ga me nu de hele vakantie afvragen als ik iemand met 3 kids zie of jij het bent hahahaha!
Wij zijn al eerder op dit park geweest en vinden het helemaal super. Van de horeca nog nooit gebruik gemaakt maar zowel strand als dorp zitten op loopafstand en dat maakt het voor ons heel handig (kinderen < 2). Qua restaurants in Domburg met kerst heb ik geen idee. Niet alle restaurants zijn open met kerst.
Ik wens je heel veel plezier & tot ziens
Poekie

Elisa
28-10-2008 om 09:09
Heee poekie wat leuk+ kerstmarkt?
hahahahaha zeker grappig. Nou wie weet, ga jij ook met kinderen?
Weet iemand of er ook een kerstmarkt of levende kerststal in de buurt is?

mijk
29-10-2008 om 15:37
Wij hebben een huisje
op de banjaard (nou ja mijn ouders dan) maar de horeca is in mijn ogen echt het zwakke punt van de roompot parken. Het is gewoon niet goed.. Dus iets anders zoeken. Of gewoon lekker in je huisje restaurantje spelen? (vind ik zelf veel leuker