Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

28-10-2008 om 21:07

Ziek kind

Waar ik sinds mijn scheiding bang voor was is gebeurd: een kind dat moest overgeven... Brrr, daar kan ik dus niet tegen, ga vrolijk meedoen. Maar ja, geen man meer in de buurt op het op te ruimen, dus ik moest wel. Deur van de badkamer, vloer van de gang (hij was er bij-na... :S). Op die vloer ligt laminaat en wat hij uitspuugde is dus tussen en onder het laminaat gelopen (aan de rand...). Baal, het ligt er net. Hoe krijg ik het er nog onderuit? Er ligt van dat folie met piepschuim onder...

Gatver, dat gaat natuurlijk vreselijk stinken...

Groetjes van Hasse met de handen in het haar...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Niet je handen in je haar stoppen

anders smeer je er nog kots op.

Als het heel veel kots is dan kan je proberen de laminaat planken voorzichtig los te krijgen, de boel af nemen met chloordoekjes oid en daarna goed laten drogen en weer terug doen.

Als het kliklaminaat is even voorzichtig proberen hoe die 'klik' zit en hoeveel kracht je moet gebruiken. Om alles mooi terug te krijgen moet je de laatste plank tegen de plint doen -dan staat de boel wat omhoog- en dan dat naar beneden duwen, dan ligt het weer strak erin.

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

28-10-2008 om 22:01

Het is de overloop

en het laminaat zit dus aan 3 kamers vast, dat krijg ik volgens mij nooit meer terug, als ik het loshaal. Ik geloof dat ik er maar een zeiltje neer ga leggen, en de randjes laminaat naar de kamers toe netjes afwerk...

Maxime

Maxime

28-10-2008 om 23:49

Keukenpapier?

Hoi,

Kan je niet heel veel nog met keukenpapier weg krijgen? Tussen de randjes proppen en hopen dat er hier en daar nog wat opgenomen wordt? Verder zou ik het daarna gewoon laten drogen, kan me niet voorstellen dat die lucht daar eeuwig blijft hangen en zou dus zeker geen zeiltje neerleggen.
Misschien kan je nog wat laten drogen met de fohn of vochtopnemende korrels (kattenbak korrels die een luchtje opnemen?) en die daarna weer opzuigen met de stofzuiger.

Succes
Maxime

ayla

ayla

29-10-2008 om 10:19

Respect voor manlief

die heeft namelijk deze week mijn rommel kunnen opruimen midden in de nacht. Zat overal, tegen de deur aan, muur, grond. Hij kreeg zelf kotsneigingen ervan, maar hij heeft het wel opgeruimd terwijl ik nog steeds boven de wc hing.
lief he )

Maxime

Maxime

29-10-2008 om 11:16

Neus dicht

Hoi,

Als ik het maar niet ruik, dan gaat het wel. Dus door de mond ademen en ook niet teveel kijken naar wat je ziet (hihi boontjes? worteljes wat is het allemaal ?) yak!! Ik heb het ooit gepresteerd om zo snel mogelijk naar beneden naar het toilet proberen te rennen om daar over te geven (boven geen toilet) en toen was ik net te laat, dus op de derde bovenste tree moeten spugen...de trap af dus!!! (kon de helft wel opvangen in het nachthemd wat ik aan had) arme man heeft dus de hele trap e.d. moeten schoonmaken. Meestal gaat het wel goed en zetten we tijdig een emmer in de buurt.

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.