Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

karin

karin

12-04-2009 om 16:10

Zijn crocs nog wel in?

ons zootje wordt bijna 5 en wil graag de crocs van cars voor zijn verjaardag,maar ik vraag me af ofdat ze nog wel in de mode zijn!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dendy Pearson

Dendy Pearson

12-04-2009 om 16:56

Meen je dit nou?

Lekker belangrijk of ze nog in de mode zijn. Zeker voor 5-jarigen maakt dit helemaal niet uit.

Dendy

mirreke

mirreke

12-04-2009 om 17:24

Ha ha!

Zeker een grapje Althans, ik hoop het voor je, zo leef je toch niet echt...?
Joh, neem maar van ons aan, het maakt he-le-maal niet uit of iets in de mode is, niet voor je zoontje en ook niet voor jou! Als je iets lekker vindt zitten, of je vindt het leuk staan, of je vindt het gewoon mooi, dan is het goed!
En voor de zekerheid, laatst was ik met de kinderen in een of ander attractiepark met veel zand en water, en bijna iedereen droeg crocs, echte of nepperds. Ze zitten lekker en ze zijn super handig, en ze zien er zeker bij kinderen ook nog eens lekker geinig uit! Dus je zoontje loopt zeker niet voor gek...

zon

zon

12-04-2009 om 20:26

Jeetje

Ik hoop inderdaad dat het een grapje is. Lekker belangrijk of het in de mode is of niet.
Ik vind crocs ideaal om snel even aan te doen of bijvoorbeeld voor in de tuin. Ik heb net weer voor alle kids nieuwe gekocht, dit zonder me af te vragen of het nog in de mode is.

Ze zijn altijd uit geweest

maar ach, ze zijn wel ok, dochter en ik hebben allebei een paar (ik maryjanes waar je stinkvoeten in krijgt) en dochter vindt ze handig omdat ze dan niet telkens haar schoenen aan en uit hoeft te doen als ze op de trampo wil (en daar koop je dan te dure leren verantwoorde kinderschoenen voor.... zodat ze op 2e hands crocs rondlopen, sokken zonder schoenen vindt ze nog het fijnste buiten).

Guinevere

Guinevere

12-04-2009 om 21:33

Hihi

Hihi, is het niet eerder de vraag of Cars nog wel hip is??? Wat kan jou het schelen, als jij en hij het een leuk kado vinden: kopen die dingen!

Tango

Tango

12-04-2009 om 22:53

Pfff

Nee dat heb ik me nou ook niet afgevraagd toen ik voor mijn zoon van 4 onlangs een paar nieuwe crocs kocht. Hij is er reuze blij mee, dat is toch het belangrijkste. Er moeten ook vooral heel veel plaatjes op.
Ook voor mijn dochter van 8 heb ik weer een paar gekocht, op haar verzoek. Nou zit ze wel op een school waar het (gelukkig) niet zo heel belangrijk is wat je draagt. Er worden zelden kinderen gepest vanwege kleding.
Maar dochter is op zich wel kieskeurig wat betreft kleding en schoenen, zo wilde ze ook vooral Lelli Kelly sandalen.
Het valt me trouwens wel op dat de crocs dit jaar een stuk goedkoper zijn dan vorig jaar. Je ziet erg veel aanbiedingen. Komende week zijn ze bij Kruidvat heel goedkoop.

Prulletje

Prulletje

12-04-2009 om 23:19

Hahaha!

Ze zijn zo handig! Dus niet nadenken over mode. Ze zijn foeilelijk, maar mijn kind moest en zou Crocs. En ik ben heel blij dat ze me heeft overgehaald want ik vind ze ontzettend handig! Maar nog steeds foeilelijk dus

Prulletje

Bastet

Bastet

13-04-2009 om 08:07

Tango

Bedankt voor de tip,ik wil een paar voor mijzelf aanschaffen voor de schooltuinen,op kaplaarzen wordt binnenkort veel te warm.
Groetjes,Bastet

Minet

Minet

13-04-2009 om 09:45

Failliet

Tango, ze zijn inderdaad veel goedkoper, simpelweg omdat Crocs failliet is. De voorraden die er nog zijn gaan nu voor bodemprijzen weg.

In de aanbieding

Onze jongste dochter loopt bij huis graag op Crocs. Ik heb deze week bij Perry een paar voor haar gekocht voor 9 euro. Bij het kruidvat zijn ze ook deze week te koop: 12, 95 voor kindermaten en 17,95 voor volwassenen. Wie nog Crocs wil, kan dus zijn slag (nog) slaan.

En zijn dat dan de echte crocs?

die bij perry en kruidvat ?

Ik hou nu vocht vast en moet sowieso wat hebben voor straks in het ziekenhuis dus misschien koop ik nog een paar crocs erbij maar dan wil wel de echte en geen neppers.

Yep

ik heb even de kruidvatfolder bekeken, mooi dan koop ik even voor ons drietjes wat paartjes crocs voor straks ook op de camping, handig.

karin

karin

13-04-2009 om 14:06

Ok dank je idd hij moet het uitkiezen, maakt ook niets uit of ze

ok dank je ik haal ze gewoon,want hij wil ze graag en heeft al speelgoed genoeg en idd is ook niet zo belangrijk of ze nog in zijn,maar ik heb er totaal geen ervaring mee,weet nog niet eens of ze bestand zijn tegen water!
Aleen kosten ze 34,95 euro,niet dat ze 1 week later voor de helft ofzo zijn,omdat ik lees dat ze failliet zijn!
Anders haal ik ze bij het kruidvat en doe er jubbitz op van cars enz,dat scheelt idd een heleboel!

Minet

Minet

13-04-2009 om 16:45

Karin

Je kunt er gewoon mee in het water, ze blijven zelfs drijven als ze onverhoopt van zijn voeten zouden glippen.
Het zijn gewoon supermakkelijke dingen!

Jolijt

Jolijt

13-04-2009 om 20:14

Het zal wel een kwestie van

tijd zijn, maar volgens de crocs-winkel op schiphol is crocs benelux niet failliet.. nog niet. Maar voor de zekerheid heb ik lekker een voorraadje ingeslagen.
Het maakt mij echt niet uit op het mode is of niet... ik kan er dagen op pretparken zonder 1 enkele blaar, die luxe geef ik echt niet zomaar op!

Crocs.nl

hoi,
bij crocs.nl krijg je 50% korting op sommige modellen. ik heb een paar spidermans voor mijn zoon gescoord voor 17 euro

margje van dijk

margje van dijk

14-04-2009 om 12:08

Net weer gekocht

Wij hebben van 't weekend weer crocs gekocht voor mijn jongens. Al is het maar alleen voor de vakantie en voor naar de BSO (waar ze dagelijks in de sloot spelen), dan vind ik het al goed. Of ze ze nou echt als 'schoenen' aantrekken moeten ze zelf weten.

Overigens moest ik wel lachen om hoe ze daarmee omgaan. Oudste interesseert het geen biet wat-ie aan z'n voeten heeft. Ik hintte een eind weg: Kun je wel op sandalen naar school dan (of op crocs), wat hebben de andere kinderen aan hun voeten, wil je niet dragen wat iedereen draagt? Nou, nee. Crocs vond-ie leuk, sandalen vond-ie handig, en wat de andere kinderen dragen (sportschoenen) vond-ie voornamelijk te warm als het mooi weer was. (Uiteindelijk toch maar wel een paar sportschoenen voor hem erbij gekocht, meer voor mij dan voor hem geloof ik).

Middelste had het het zwaarst: hij stond zwaar in dubio. Van nature werd hij naar de crocs toe gezógen, maar ik bespeurde heftige twijfel. "Ik doe ze alléén aan zoals jij ze ook draagt, gewoon thuis, als pantoffels. En op vakantie. Maar niet naar school". Best joh, maar waarom niet eigenlijk? "Nou, weet je, bij ons op school loopt allerlei 'modepolitie' rond, en je weet zeker dat je die aan je kop krijgt zeuren als je op crocs loopt" - met een zeer verveeld / afkeurend gezicht erbij. Middelste heeft ook eeuwen gedaan over het uitkiezen van de juiste sportschoenen. Ze moesten cool zijn, maar hij houdt ook erg van kleur en hij moest ze zélf ook mooi vinden.

Jongste had geen enkel probleem. Hij heeft zijn crocs niet meer uit gehad sinds hij ze heeft, en is er vandaag ook op naar school.

Trouwens, hier hebben we ze ook met 40% korting gekocht.

Margje

mirreke

mirreke

14-04-2009 om 12:16

Karin wasmachine

Je kunt ze ook gewoon in de wasmachine of de vaatwasser stoppen, worden ze weer als nieuw. Alleen niet te heet, dat krimpt een beetje.

Maar waar...

kan ik (nep-)crocs kopen in maat 24? Ze zijn voor dochter van bijna 3, ik wil daar liever niet meer dan 15 euro voor uitgeven. Ik ben vandaag bij kruidvat en perry geweest, daar waren ze niet in haar maat. Iemand anders nog ideeen?

Tango

Tango

14-04-2009 om 14:38

Egberdien

Met die maten van de crocs zit het nogal lastig. Best mogelijk dat maat 24 niet bestaat. De maten lopen zo vreemd. Ik weet dat mijn zoon maat 25 heeft en dat is 8/9, dus ik gok voor 24 6/7, maar die zijn misschien dan wel weer te klein.
Ik zat met een zelfde probleem. Mijn dochter heeft maat 31. Van de winter kocht ik alvast een paar crocs maat 32 (1/3) met het idee daar groeit ze wel in. Niet dus, ze zijn te groot en vallen gewoon uit. Ik vandaag naar Kruidvat om 11.30 u. Mooi dat haar maat al weg was, de mensen stonden om 9.00 u. al te dringen voor de deur. Toen ik echter keek naar de maten zag ik dat 31 dus niet echt bestaat. Je hebt maat 12/13 en dat is 29 t/m 31 dus w.s. weer te klein.
Verder zie ik de nieuwe serie crocs nog nergens in de winkels. Perry Sport heeft nog niets, schoenenwinkels ook niet.
Ik zag op wehkamp.nl wel dat C&A een namaakmodel heeft genaamd clogs voor ongeveer 7 euro. Oh ja en Van Haren heeft ze ook, w.s. wel in maat 24. Hele leuke met roze en wit.

Okee,

dan ga ik daar eens kijken, dank je! Bij het kruidvat hadden ze een hele kleine maat (20 of zo), en dan was de volgende al iets van 33. Bij de schoenenreus was de kleinste maat die er lag 25/26, dat was echt nog te groot.

Hier neppers

Voor de jongste van 3, heeft idd ook 24/25. Heb ze van de winter gekocht met van die figuurtjes erop. Helemaal te gek. Deze vielen klein uit, hier moest hij 27 van hebben. Maar wat wil je voor 5 euro. Hij loopt er graag op. Ik heb ze gehaald in Venlo bij een schoenen winkel die er errug veel van heeft. Kans dat je daar in de buurt woont is natuurlijk klein.
Succes met het vinden.
Gr Rymcke

Egberdien

Hallo,
ik heb toevallig een paar zwarte mary jane crocs in maat 24 voor je.
mijn dochter wil ze niet aan, ze is er een keertje mee gevallen.
ze kosten 15 euro ex verzenden.
mail me maar als je interesse hebt.

annemirmilo apestaartje hotmail punt com

Uitverkocht

nou ja, ik heb maar een paar slippers gekocht waren ook goedkoop

wel jammer, ik had voor dochter nog wel een paar vrolijke crocs willen scoren. Misschien eens op de crocssite kijken.

Uitverkoop gestopt

hoi,
op de crocssite is de uitverkoop helaas gestopt. jammer hoor.

in amerika kan je ze nog goedkoop krijgen, via ebay

Outlet

op de crocssite staat wel een outlet rubriek, maar ik kon mijn model niet vinden.

Amerika

Hoe lang duurt het voordat je ze in huis hebt als je in Amerika besteld?

Amerika

hoi,
dat is verschillend,maar bij mij toch meestal wel een weekje.

Janeway

Janeway

21-04-2009 om 22:07

Amerika

Een weekje ongeveer. Bij mijn broer wat langer die waren blijven hangen bij de douane. Balen.. voor hem want ik heb nu het 3e schoenenpakket binnen uit de usa en geen centje pijn en hij besteld 1 keer en zijn pakket blijft hangen.

Bastet

Bastet

22-04-2009 om 07:43

Bristol

Deze week zijn ze bij Bristol in de aanbieding,zelfs in maatje 21!Overigens stond er gisteren nog in het het AD een stukje dat Crocs niet failliet zou zijn.
groetjes,bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.