Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

zijn er manieren om een vrij groot kind op een scootmobiel mee te nemen?


Krullevaar

Krullevaar

11-09-2015 om 16:26

Leerlingvervoer

Je kan een aanvraag doen voor leerling vervoer, in onze regio kom je daarvoor in aanmerking als school meer dan 6 km van je huis verwijderd is. Alhoewel ze inderdaad kunnen zeggen: waarom gaat dat meisje niet met het OV. De gemeente kiest altijd voor de goedkoopst mogelijke passende oplossing.

Een PGB is een zorgbudget om zorg in te kopen, niet bedoeld om een Canta aan te schaffen.

Ik proef toch ergens hier dat mevrouw gewoon die Canta wil om andere redenen dan alleen het naar school brengen. Dat kan en mag, maar wees daar gewoon open over.

Temet

Temet

11-09-2015 om 18:21 Topicstarter

ik ga hier niet verder op in

Beste mensen, mijn vraag was puur gericht op het vinden van een praktische manier om twee mensen op éen scootmobiel te krijgen. Die manier lijkt er echter niet te zijn (behalve de duozitvariant). Dat is jammer, maar mijn vraag is daarmee beantwoord. Ik ga verder niet meer in op waarom die mevrouw een Canta wil en of dat kind niet toch zelfstandig enzovoort etc. Ook al niet omdat, hoe meer ik in detail treed (wat moet gebeuren als ik de situatie verder wil uitleggen), des te groter de kans wordt dat iemand deze mevrouw blijkt te kennen. En dat wil ik niet. Dus iedereen nogmaals dank voor de suggesties, en hier laat ik het verder bij.

Groeten,

Temet

Temet

Temet

11-09-2015 om 18:22 Topicstarter

Krullevaar

Ik gebruikte kennelijk de verkeerde term, ik schreef PGB maar bedoelde het door jou genoemde zorgbudget.

Groeten,

Temet

marie

marie

11-09-2015 om 22:02

Tweepersoons - achterelkaar

Na nog wat googlen vond ik deze scootmobiel Carpo Limo. Daar zitten twee stoelen achterelkaar op.
Weet alleen niet of deze ook in het budget past:

Scootmobiel Carpo limo

http://www.bol.com/nl/p/scootmobiel-carpo-limo/9200000043762306/

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.