Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ayla

ayla

24-11-2008 om 09:16

Zoek contactadres kinderschoenenproducent

na het gedoe met de laarsjes van dochter ben ik op zoek naar de adresgegevens van de producent van de kinderschoenen, ik kan het echter nergens terugvinden.
Het merk is Ninette en Fleur. Op de doos staat made in italy. Wie is zo handig dat die voor mij een mailadres of telefoonnummer kan achtrhalen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ishtar

ishtar

24-11-2008 om 09:50

In belgie

http://www.shoeshop.be/detail_agent.asp?agentID=579
in nederland kan ik niks vinden.

Overigens is de verkoper verantwoordelijk voor wat hij verkoopt. Heb je er al op een drukke zaterdagmiddag met veel volume in de winkel staan bakkeleien dat je dit geen stijl vindt? Iets met de wet op de produktverantwoordelijkheid ed? Zijn veel winkels wel gevoelig voor.

Asa Torell

Asa Torell

24-11-2008 om 11:08

En nog even vermelden

dat je deze winkel nu bepaald niet meer aan iemand zal aanbevelen! (heb je draad hierover wel gelezen... grrrrr).
Maar ja, ik ben ook niet altijd zo assertief hoor .

ayla

ayla

24-11-2008 om 11:11

Nummer klopt niet

ik heb dat nummer geprobeert te bellen maar ik krijg een vriendelijke dame aan de telefoon die me meld dat het nummer niet klopt
Verder kan ik op het hele internet niets vinden over dit merk.
Manlief had toevallig vanochtend rechtsbijstand aan de telefoon, ze konden ons niet helpen want bedrag was te laag maar zij vonden wl dat producent verantwoordelijk was voor een goede afwikkeling en een goed produkt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.