Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zomerjurkjes?

Ben sinds januari, langzaam maar gestaag, 8 kilo kwijt en zit dus wat slanker en strakker in mn (55-jarige) vel, en ben van een maat 40, maar vaker nog 42, weer naar 38/40.

Hartstikke fijn! Alleen: ik ben erg van de jurkjes, al helemaal in de zomer.
En die lekkere jurkjes (van Esprit, Sandwich, Anna van Toor oa) zijn nu bijna allemaal te wijd .

Ik ben al avonden aan 't surfen op alle mogelijke webwinkels: bijenkorf, wehkamp, vimodos, dresses, esprit, sandwich, king louie etc.
En kan maar niet slagen.

Wat ik zoek: iig iets met een (klein) mouwtje, hoe hard ik ook train, mn bovenarmen blijven nogal 'flabby'. Liever een klein mouwtje. Ik wil niet te tuttig , en houdt van jurkjes met een V- of watervalhals.
Beetje getailleerd vind ik ook leuk. Ik ben een zgn 'peer', dus strak(ker) van boven en wat losser bij de rok flatteert.

Wie oh wie weet nog een leuke site met jurkjes en/of rokken?

Groet,
Mare

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tonny

Tonny

16-06-2013 om 19:53

Knap gedaan mare

50 plus en zo ijverig lijnen

Ik heb een paar jurkjes van elvira casuals, helena hart en dreamstar. Niet van een site, gewoon in een plaatselijke kledingsite.

Tonny (54)

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

16-06-2013 om 21:40

Jurken

King Louie heeft diverse jurken. Kijk goed naar het model, er zijn er maar vijf of zo. Als je eentje hebt gevonden die je flatteert kan je zonder te passen dat model blijven kopen. Ze zijn strijkvrij, vind ik erg fijn. Vanilla en Steps hebben ook leuke jurken.

Rosa van der Zanden

Vermaken?

Kan een kleermaker je jurkjes niet vermaken zodat ze weer passen?

skik

Sps?

Ik koop nogal eens jurkjes bij Sps. Maar weet niet of die winkel bij jullie zit? Ook ong. maat 38/40. Afhankelijk van het model jurk. Soms zelfs 36/38. Omdat ik van boven nogal slank ben, ook peer.
En mijn tactiek: Als ik een leuke jurk zie of pas...Die me erg flatteerd en aan al mijn eisen voldoet...
Koop ik er meteen 2. En soms in de opruiming nog meer. Wel in een andere kleur natuurlijk!
Mij valt op dat dit jaar véél jurken zonder mouwtjes zijn. En dat vind ik ook niet prettig.
Heb er 1 gekocht bij Sps dus. En dat was het. Er waren er wel meer, maar die vond ik te duur. Misschien in de opruiming.
Verder red ik me met jurken van eerdere jaren. Sommigen nog zo goed als nieuw want die heb ik amper aan gehad.
Wel 3 rokken gekocht. 1 bij de hema, 1 bij de kringloop en 1 bij een of ander boetiekje.
groeten albana

Mare

Mare

20-06-2013 om 19:44 Topicstarter

Gevonden!

Allereerst: thx! Viel eerst niet mee - ben echte snoeperd en dol op brood (koolhydraten!) - maar met meer sporten bewegen is het heel langzaam maar zeker er af gegaan. En t blijft er ook af!
Jurkjes innemen: eentje kan ik met een brede riem leuk insnoeren, dan ietsje optrekken en n witte capri- broek eronder. Moet dan wel n hemdje eronder want hij lubbert. De andere twee kunnen niet ingenomen worden.
Zijn n beetje 'geschmockt' op de buik - om de vetrolletjes te verbloemen .

Inmiddels druk verder online geshopt, en weer teruggestuurd.
Absolute blijverdjes zijn deze:

http://www.annavantoor.nl/webshop/sale/jurken/504740-jurk
helemaal wat ik zocht, V-hals, klein mouwtje... zit en staat geweldig!

En deze heeft geen mouwtje noch V-hals, maar staat zo geweldig mooi om het hernieuwd slanke lijf dat ik 'm niet kon laten gaan:
http://www.annavantoor.nl/webshop/sale/jurken/504733-jurk

Allebei afgeprijsd is ook fijn.
Nog 1 linnen rokje gevonden bij Esprit, ook altijd fijn en snel klaar met n bloesje of t- shirt.
Bij de andere kon ik helaas nu niet slagen, maar adressen wel opgeslagen voor n volgende keer.
En los daarvan vond ik het ook wel mooi qua uitgave, enben met deze jurkjes echt blij. Vandaag meteen al naar mn werk aangehad .

Dank voor t meedenken!

Mare

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Leuke sites

wat ook leuke sites zijn is die van tante betsy en Zendee.

De een is bloemig, en de ander meer sportief.

Fijn dat je geslaagd bent!

Chocotof

Shoppen met vriendin

Met vriendin wezen shoppen in andere stad. Tot onze verbazing een hele straat met winkels die wél jurkjes hadden. Bij de vleet zelfs!
Gewoon allerlei zelfstandige boetiekjes, die we hier ook wel hebben maar die hebben weer geen jurkjes dit jaar.
2 jurkjes gekocht en vriendin 3 en 1 rok.
De linken van jouw mare doen het niet. De sites van chocotof zijn niet 'mijn ding', hier is trouwens een winkel die diezelfde jurken verkoopt als op de site van tante betsie. Maar ik heb er daar een paar gepast en dat was niks voor mij. Met die kekke bloemenjurkjes voel ik me net zo'n huisvrouw die d'r schort gebruikt als jurk Sorry, die ander site vind ik ook al niks...net pyama's...jurkjes die je aandoet over je bikini.
De jurkjes die we in die andere stad hebben gekocht waren ook dik afgeprijsd. 1 is een bloemenjurkje(grotere bloemen). Wel beetje moeten innemen bij de romp/borst omdat mijn bovenkant in verhouding met de heup nogal smal is, maar dat ben ik gewend. Was maar 10 euro!!!
1 wat sjiekere die je ook nog op verschillende manieren kan dragen (het rokgedeelte) grijs glimmend. Stond me heel mooi...meer geschikt voor een feestje ofzo. Ook maar 35 euro.
Nu eventueel nog wat nieuwe t-shirts en ik ben klaar voor het mooie weer....met de rokken die ik al had gevonden.
Alleen moet dat mooie weer wél komen
groeten albana

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.