Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op

Afscheid juf BSO

Mijn dochter gaat na 7 jaar afscheid nemen van de BSO. Er is 1 juf die ze al die 7 jaren heeft gehad. Nu willen we haar een afscheidscadeautje geven, maar wat? Wie heeft er ideeën? 

Omdat vrijwel niemand zit te wachten op een mooi aandenken dat ruimte inneemt: koop een mooie dubbele wenskaart, laat dochter daar iets leuks in schrijven en dat gezellig versieren met kleuren en/of glitters. Doe daarbij een cadeaubon naar keuze, of maak een mandje met lekkere dingen.

Gaat dit je budget te boven, doe dan bloemen ipv een bon of etenswaar, met dus die kaart.

Juf kan de persoonlijke kaart desgewenst bewaren want die neemt geen plaats in. 

Groeten,

Temet 

O, ipv mandje, lees pakketje. Anders moet er nog een mandje worden aangeschaft dat dan weer overblijft. 

Groeten,

Temet

Iets leuks voor op de groep? Ik heb wel eens een mooi (wat duurder) leesboek gegeven aan de kinderdagverblijf-juf.

Geen merci in ieder geval haha 

Ik vind het mooiste een persoonlijke kaart met de ervaringen van de afgelopen tijd ,wat er gewaardeerd werd.
Je vroeg ideeën.Even denken;
De beker die ik kreeg gebruik ik nog op het werk.
Ik kreeg een paar jaar geleden een kaart met erin een  stoffen armbandje met letterkraaltjes waarop 1 persoonlijk woordje stond. Heb m nog steeds in mn werktas. Soms doe ik m aan.
Een klein plantje voor in de tuin doet het ook nog goed, dan loop ik er langs en denk,oja,dat was van....

De gedachte dat je iets doet is al heel leuk!
We hebben een speciaal magneetbord met bedankkaarten die we daar bewaren. Al neem ik persoonlijke kaarten wel mee naar huis.

 

Wij geven bij zo’n afscheid iets voor de groep (een boek of een spel), plus iets persoonlijks voor de juf. Afhankelijk van hoe dankbaar we zijn is dat bv een door kind met porseleinstiften betekende beker geweest, een Tony reep of een Rituals pakket.

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

28-07-2021 om 12:10

bon van de plaatselijke ijsboer, mooie kaart erbij en klaar.  

ik geef altijd een bol cadeaubon weet je zeker dat het gebruikt wordt en je niemand tegen de tenen stoot

Julietta schreef op 31-07-2021 om 18:12:

ik geef altijd een bol cadeaubon weet je zeker dat het gebruikt wordt en je niemand tegen de tenen stoot

Jouw zoon studeert toch al,  dus hoezo? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.