Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op
Sofie-Anne

Sofie-Anne

06-01-2011 om 11:44

Bestaat er een website met recensies

Er bestaan websites met recensies/ervaringen/reviews van restaurants... van reisbestemmingen.automerken....rapporten over scholen..ervaringen met webwinkels enz.. Maar nergens kan ik een website vinden over kinderopvang waar ouders hun meningen kunnen laten lezen. Of zoek ik niet goed ? Het lijkt me een supergoed initiatief,. Een website van een kdv kan er gelikt uit zien,met mooie verhalen, maar ervaringen van ouders zeggen toch ook veel. Ik kan ook altijd nog aan de poort gaan staan bij een kdv, maar ik dacht eens even balletje opgooien hier.bvd sofie-anne

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

06-01-2011 om 12:12

Nee, helaas niet

Een dergelijke website bestaat helaas nog niet, misschien een gat in de markt!
Wat je wel kunt vinden zijn de GGD-rapporten van alle kinderopvangorganisaties. Daarin staat ook wel een en ander geschreven over hoe ouders worden geïnformeerd, over hoe het contact is met de ouderraad, maar echt meningen van ouders staan ook daar niet in.

soepstengel

soepstengel

06-01-2011 om 12:55

Kinderopvang tevreden

Hij bestaat wel maar helaas staan er niet alle KDV's op.( of zijn niet ingevuld)Ouders kunnen aangeven hoe ze het KDV waarderen op verschillende fronten.
www.kinderopvangtevreden.nl
Je kan kijken of je KDV er te vinden is.

Minet

Minet

07-01-2011 om 10:20

Helaas

Om op deze site te komen met resulaten moet een kinderopvangorg. een duur onderzoek laten doen onder haar klanten. Ik heb nu 10 grote steden ingetikt, en heb welgeteld 1 org. gevonden die haar klanten heeft laten meedoen aan het onderzoek door Kinderopvang Tevreden. Bij veel vestigingen staat weliswaar dat er een paar reakties van ouders zijn, maar als je dan doorklikt blijken het er te weinig te zijn om een conclusie te trekken............ja duhhh, deze org. heeft gewoon geen betaald onderzoek laten doen.

Vic

Vic

07-01-2011 om 10:29

Ggd-rapporten

Toen ik op de landelijke website met registratienummers onze bso opzocht, vond ik daar ook een inspectierapport van de gemeente. Niet helemaal wat je zoekt, maar dan kun je in ieder geval zien of er zwakke punten zijn volgens de deskundigen.

Sofie-Anne

Sofie-Anne

08-01-2011 om 16:35

Vind het wel nodig eigenlijk

ik ben zelf maar wat gestart http://ervaringenkinde.forum2go.nl/ want het is altijd fijn als we elkaar kunnen helpen ! groetjes sofie-anne

Minet

Minet

08-01-2011 om 20:10

Ben benieuwd

Ben heel benieuwd hoe snel dit nieuwe forum gevuld wordt met info!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.