Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op
linda bakker

linda bakker

07-09-2010 om 14:27

Erkend gastouder,en nu?

Hoi, ik ben Linda en zorg al een paar jaar voor de kids van mijn zus, ik heb hiervoor mijn diploma moeten behalen en heb vorige week mijn papiertje opgehaald. was allemaal vrij simpel haha , had dan ook een 9.5 voor mijn theorie. maar goed, ik heb inmiddels mijn baan opgezegd en zorg nu 3 dagen in de week voor nog 2 andere gastkindjes, heb zelf 4 kinderen dus als alles thuis is lopen er hier 8 kids rond haha, maar goed daar is er 1 al 12 van en 1 10 jaar! Nu is mijn vraag aan andere gastouders, wat doen jullie de hele dag met de kids? Hebben jullie nog wat leuke tips?
Gr Linda, mijn gastkindjes zijn 3, bijna 4, 2.5 en 2 van bijna 1 jaar!
Groetjes Linda

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

07-09-2010 om 19:46

Tip

http://gastouderopvang.startkabel.nl/forum/

Hoi Linda, onder de link hierboven vind je een forum speciaal voor gastouders.
Veel plezier met je werk!

linda bakker

linda bakker

09-09-2010 om 10:04

Thanks

Bedankt, ga gelijk kijken!
Groetjes Linda

Inge M

Inge M

09-09-2010 om 20:44

Kijk in de jonge rubrieken hier

Zoek naar leuke tips voor ouders met kinderen onder de 4 jaar. Daar kun je vast veel vinden. Voor het vermaak maakt het toch niet uit of je gastouder of de ouder bent.

Polly Shearman

Polly Shearman

10-09-2010 om 16:24

Ik was ook 10 jaar gastouder

En ik ben daar begin augustus succesvol mee opgehouden!
Ik heb het echt altijd leuk gevonden hoor, lekker leven in huis, altijd kinderen over de vloer. Maar toen mijn jongste een jaar of 3 was, was ik er ook een beetje klaar mee. ALtijd die drukte, ALTIJD overal speelgoed ( en ik maar ruimen) Met zoveel kinderen in huis moet je 4 keer zo veel huishouden verrichten en dat was ik echt heel erg zat! maar ik wilde voor mijn jongste zoon nog wel een jaartje thuis blijven en dus heb ik het netjes afgerond. De vraagouders wisten heel ruim van te voren dat ik ging stoppen deze zomer en hadden dus ruim de tijd om een andere oplossing te vinden.
Maar dat vroeg je helemaal niet. Sorry whaha
Hoe meer kindjes in huis, hoe minder ik met de kinderen hoefde doen. Ze hielden elkaar bezig. Ik deed wel veel met het weer en de jaargetijden, dus in de herfst veel naar het bos, bladeren zoeken enz. En daar dan thuis weer mee gaan knutselen. Ook verfde we elke seizoen weer de ramen, met leuke tafreeltjes. Pepernoten bakken, Koekjes bakken. aardappelen stempelen! en in de zomer natuurlijk veel buiten in de zandbak en waterbak!
ook leuk: ieder een grote dikke kwast en een emmertje water, en dan de schutting verven! heerlijk!

Hmm het was een leuke tijd, maar ik vind het nu een stuk rustiger, iedereen naar school ik gewoon een baan buiten de deur. ook fijn!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.