Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op
groentje-30

groentje-30

13-11-2009 om 20:26

Gastouderbureau

Ik heb een vraag over gastouderopvang.

Ik heb twee dagen per week een gastouder. Nu gaat per 2010 de kinderopvangtoeslag voor gastouders omlaag en maximale uurtarief is dan nog maar 5 euro. Nu gaat er bijna de helft naar het gastouderbureau (en in 2010 stijgen de kosten!!).

Vandaar dat ik graag ervaringen wil horen van anderen (landelijke) gastouderbureau's en tarieven van 2010. Zodat ik weet naar welke ik het beste kan overstappen.

Ik heb twee kinderen die twee keer per week oppas aan huis hebben, per kind dus 6,15 uur per week en betaal straks 62,50 per kind per maand aan bemiddelingskosten bij Flexmoeders.nl. Als ik in een maand meer uren heb, zijn de kosten per kind nog hoger!!

Bedankt alvast Groentje

Ik kwam met google smart4kids tegen, wat mij een hoop geld zou schelen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
fleur de Smit

fleur de Smit

13-11-2009 om 20:57

Gob

Kijk eens bij www.koba.nl bevalt mij goed en kost in 2010 per maand 35,00 per gezin.

groentje-30

groentje-30

13-11-2009 om 21:54

Koba

Fleur,

Dank je wel, dat scheel een hoop zeg!! Ik betaal nu 110 per maand aan bemiddelingskosten en straks 125,- euro. Weet je zeker dat het in 2010 ook 35 euro blijft ook als zij de betalingen moeten gaan regelen?

Groentje

fleur de Smit

fleur de Smit

14-11-2009 om 21:31

Zeker

Ja dat weet ik zeker, ik ben gastouder via hun.
Hun prijs was 25,00 en wordt in 2010 aangepast naar 35,00 per maand.
En vergeet niet dat dit per gezin is en dat scheelt aanmerkelijk.

Ze zullen misschien minder doen dan je gewendt ben als een duurder bureau maar ik als gastouder regel toch alles zelf en wil daarom een voordelig bureau.

succes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.