Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op

gezocht: goede gastouder in Nijmegen e.o.

Ik ben op zoek naar een gastouder voor mijn zoontje van ruim 2,5. Hij heeft een beetje een gebruiksaanwijzing, waardoor mijn wensen ten aanzien van de gastouder nogal specifiek zijn:
1. om kunnen gaan met een kindje dat anders reageert dan standaard en behoefte heeft aan 1-op-1 contact. Een ruimdenkende gastouder bij wie alle kinderen, ook degenen met een etiketje, de ruimte krijgen om zichzelf te zijn;
2. maximaal 4 kinderen bij de gastouder, dit ivm de extra aandacht;
3. Liefst in omgeving Nijmegen-Oost/Berg en Dal.

Wie o wie?
Alvast hartelijk dank voor het meedenken!

Groeten, Suzanne

Rafelkap

Rafelkap

10-12-2013 om 13:06

url

Ken je regeltante.nl ?
Succes!

Tanja

Tanja

10-02-2014 om 20:34

gastouder

hallo suzanne

ik ben gastouder. en ik heb de mogelijkheid om op te passen.
ik heb alle papieren en sta ingeschreven bij een gastouderbureau.

groetjes tanja

ik ook

Hoi!

Ook ik heb belangstelling! Ik ben 47. Moeder van een dochter van 13,,superlieve meid met "etiketje" die het heel erg goed doet. Daarnaast heb ik een HBO diploma pedagogiek.Ik werk part-time, in de zorg voor een kind met grote zorgzwaarte.

Misschien kunnen we wat voor elkaar betekenen? Stuur maar een berichtje.

Suzanne 74

Suzanne 74

25-02-2014 om 16:54

sorry Tanja en Chani

Hoi Tanja en Chani,

Ik had al een hele tijd niet meer gekeken bij deze posting, vandaar dat ik nog niet gereageerd had. Sorry!Ik heb inmiddels een gastouder gevonden, sinds een week gaat mijn zoontje daarheen. Had ik nog niet een gastouder gevonden, dan had ik jullie zeker benaderd. Dank voor jullie reacties!

Groeten, Suzanne

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.