Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op
Sab1981

Sab1981

12-09-2010 om 08:00

Hoeveel dagen gaat jouw kindje?

Hoeveel dagen gaat jouw kindje naar de opvang?

(null)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hoi sab

..alle kinderen op OOL gaan twee dagen naar de opvang. Of een. Of geen. Of vijf. Of vier. Of drie.

En verder leert de ervaring dat het erg snel gebeurt (niet alleen op OOL maar ook in het gewone leven) dat mensen vinden dat de kinderen van anderen erg veel of juist erg weinig naar de opvang gaan.

Het hangt allemaal maar af van de omstandigheden, de aard van het kind, de woonplaats, de mogelijkheden, de relatie van de ouders, de jeugd van de ouders, het type werk van de ouders, de gezondheid van het kind...

Inderdaad

Met de informatie over hoe vaak andere kinderen gaan kun je niks.....Ik ken kinderen die zijn nooit geweest en kinderen die 4 of 5 dagen gingen. Allemaal hele gewone, gezonde en blije kinderen

rozenstruikje

rozenstruikje

12-09-2010 om 17:43

Drie

Hele dagen van 800-1800 uur. En dat gaat prima.
Ik snap eigenlijk niet wat je hiermee wilt...

Rozenstruikje

angelina ballerina

angelina ballerina

12-09-2010 om 20:34

3 dagen

Mijn kinderen gaan 3 dagen naar het kdv en BSO.
Ik ben wel benieuwd waarom je dit vraagt en of je hier nog iets over wilt weten.

vlinder72

vlinder72

12-09-2010 om 22:08

3 dagen

Mijn oudste is een tijd 4 dagen naar het kdv gegaan. Daarna hebben wij de opvang anders kunnen regelen en nu gaat onze jongste nog 3 dagen. Vier dagen ging prima hoor. Onze oudste heeft er niets aan over gehouden maar het werd gewoon veel te duur.

Waarom wil je het eigenlijk weten Sabje? Twijfel je ergens aan?

Kiki

Kiki

14-09-2010 om 22:41

Ook drie, soms vier

ligt aan de werktijden.

Mijn moeder past een dag op, soms twee en mijn schoonmoeder past een dag op en we hebben sinds kort een gastouder voor een dag in de week.

Naar de crèche gaan ze niet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.