Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op
100%mama

100%mama

09-01-2012 om 09:40

Kdv geeft geen gehoor

Op het kdv gaat het niet goed met miniman (medisch gezien) dat de opvang zwaar is en zij de zorg niet kunnen bieden die hij nodig heeft. Nu hebben wij besloten zoon over te laten gaan naar een gastouder die we ook al hebben gevonden (pas een week hoor)het kontakt te zoeken met de organisatie van ons kdv, dat lukt dus niet! Ik heb 4x een mail gestuurd en 2x gebeld. Op mails krijg ik geen reactie, bij telefonisch kontakt wordt telkens gezegd dat ze het doorspelen naar de lokatie waar ik vervolgens niets van hoor. Meerdere keren gekeken of er iemand op het kdv zelf aanwezig was, maar helaas.

Nu is het probleem dat we met een opzegtermijn van 2 maanden zitten. Omdat het kdv zelf aan geeft dat ze de zorg niet kunnen bieden wilde ik kijken of we elkaar tegemoed konden komen door een termijn van 1 maand (het liefs geen natuurlijk) konden aanhouden. Na 4 weken wachten ben ik er klaar mee, maar ik heb geen idee hoe ik dit verder kan aanpakken, jullie ideeen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ely

Ely

09-01-2012 om 10:56

Oudercommissie?

Ken je iemand in de oudercommissie? Die zou ik iig inschakelen. En een aangetekende brief sturen. En toch blijven proberen. Raar verhaal maar vooral frustrerend, lijkt me.
Sterkte!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rosase

Rosase

09-01-2012 om 11:53

Brief sturen

Opzeggen moet waarschijnlijk toch schriftelijk, dus waarom nog langer wachten?

Gewoon hele verhaal in brief uitleggen en vragen om kortere opzegtermijn. En dan meteen even beoogde einddatum in brief noemen.

Om op zeker te spelen zou ik de brief idd aangetekend versturen.

Het is dat je nu een beroep doet op coulance, anders zou ik ook nog vermelden dat als je niet binnen twee weken een reactie hebt, je ervan uit gaat dat het akkoord is. Maar dat staat dus een beetje haaks op je coulancevraag...

100%mama

100%mama

09-01-2012 om 18:04

Had er

idd uit frustratie nog maar eens een belletje aan gewaagd....niet dat ik nu antwoord heb, maar ben iig "in the picture". Nogmaals het verhaal (aan een dit keer wel luisterende dame) uitgelegd en die kwam zelf met de optie dat ik kon vragen om een inkorting van het opzeg termijn omdat ik kan aantonen dat ik al behoorlijk lang bezig ben met contact zoeken en de opvang dit heeft nagelaten. Ik heb dus netjes opgezegt met nogmaar eens het verhaal erin en niet gevraagt om coulance, maar verzocht om coulance ....ben benieuwd!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.