Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op
Jesse_1

Jesse_1

22-04-2010 om 18:42

Kinderopvang 5 mei gesloten

Onze kinderopvang is op 5 mei gesloten dit jaar.
Op zich voor ons niet erg - omdat wij er toch geen gebruik van wilden maken, maar ik verbaas mij er wel over omdat het géén nationale vrije dag is.
Is bij jullie de opvang ook gesloten dit jaar op bevrijdingsdag?
Jesse

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tia

Tia

22-04-2010 om 18:49

Hier ook

Bij ons ook geen probleem, ik werk niet op woensdag. Het staat in de CAO kinderopvang. Alle andere kdv's die ik ken zijn ook dicht.

Tia

Jesse_1

Jesse_1

22-04-2010 om 18:57

Hoi

Ja, ik heb zojuist de CAO al opgezocht en het al gevonden (werknemers kinderopvang krijgen deze dag vrij).
Toch merkwaardig, aangezien niet alle werknemers deze dag vrij hebben.
Jesse

angelina ballerina

angelina ballerina

22-04-2010 om 20:41

eens in de 5 jaar hebben volgens bijna alle cao's werknemers een vrije dag, dus ook leidsters van het kdv. Dit jaar is weer een lustrum dus logisch dat ze zijn gesloten. De komende vier jaar zullen ze waarschijnlijk weer gewoon open zijn met bevrijdingsdag.

Vic

Vic

22-04-2010 om 23:03

Een keer in de 5 jaar is Bevrijdingsdag een nationale feestdag. Dit jaar is de bso dus gesloten, normaal zijn ze open op 5 mei.

joer

joer

23-04-2010 om 12:05

Zoals al gezegd een keer in de 5 jaar is 5 mei een nationale feestdag.

Bij ons alles gesloten kdv, nso en centraal bureau.

Andere jaren op 5 mei gewoon open.

Groeten JOER.

Jesse_1

Jesse_1

23-04-2010 om 18:32

Nationale feestdag is géén nationale vrije dag!

Maar ik heb een site gevonden waar een overzicht staat en ik blijk in één van de weinige bedrijfstakken te werken waar 5 mei 2010 geen vrije dag is!
Heb ik weer
Jesse

soepstengel

soepstengel

24-04-2010 om 20:25

Bij ons ook dicht

voor het eerst sinds jaren inderdaad. Manlief in de bouw heeft geen vrij, terwijl die eigenlijk bij alle bijzonderedagen vrij waren.

Kiki

Kiki

25-04-2010 om 13:16

Jesse

Ik heb een kinderdagverblijf en het is CAO bepaald dat de medewerkers eens in de 5 jaar op bevrijdingsdag vrij zijn.
Dat is wettelijk verplicht

Ik was er ook niet zo gelukkig mee om eerlijk te zijn, want de mensen in de zorg zijn niet vrij

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.