Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op

Nog maar eens kinderopvangtoeslag

Ik snap het even niet meer. Ik heb in 2009 in november loonsverhoging gekregen daarnaast hebben mijn man en ik in december 2009 een flinke kerstbonus gehad, veel meer dan verwacht (echt veel meer.)

Vandaag de wijziging doorgegeven van 2009. Als ik dan uitreken waar wij daadwerkelijk recht op hadden in 2009 en wat we hebben gehad blijkt dat we dan toch nog te weinig gehad hebben!!! Zelfs met de extra inkomen zouden we bijna 450 euro te weinig hebben gehad van de belastingdienst!!!! Dit volgens de berekening op de site....meestal is iets wat te mooi om waar te zijn ....ook te mooi om waar te zijn....

Snapt iemand hier iets van?

Gr Pham

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

14-03-2010 om 16:29

Veilig gerekend?

Ik geef mijn inkomen voor de toeslagen altijd hoger op dan het in werkelijkheid is, zodat ik in ieder geval niet teveel ontvang. Heb jij dat ook gedaan? Of is je werkelijke inkomen hoger dan het verzamelinkomen op je voorlopige beschikking?

Pham

Pham

14-03-2010 om 16:41 Topicstarter

Vic

ons inkomen is inderdaad hoger dan het verzamelinkomen op ons voorlopige beschikking.
We hadden inderdaad wel wat hoger opgegeven dan gedacht maar het bleek door de onverwachte bonussen nog hoger uit te vallen.

Logischer leek hetdus dat we terug moeten betalen maar volgens de berekensite krijgen we terug!!!

Gr Pham

Vic

Vic

14-03-2010 om 21:54

Wijzigingsformulier

Als je alle gegevens juist hebt ingevuld, zou ik het wijzigingsformulier 2009 invullen met je definitieve verzamelinkomen. Dat is de snelste manier om je geld te krijgen. Dan zie je ook snel of de berekening op de website klopt.

Pham

Pham

15-03-2010 om 19:29 Topicstarter

Wijzigingsformulier

hebben we online ingevuld en ook voor 2010 aangepast omdat hubbie toch net meer loonsverhoging gekregen heeft dan we dachten. Zo hebben we wat "buffer" en hebben we inkomen eerder hoger dan te laag opgegeven.

Toch blijf ik het vreemd vinden dat ons uiteindelijk inkomen 2009 beduidend hoger uitvalt en we toch geld terug krijgen....

Gr Pham

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.