Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op
Vic

Vic

05-12-2010 om 14:25

Registratienummer k.o. toeslag

Ik heb een brief gekregen van Toeslagen met het verzoek om het registratienummer van de kinderopvangorganisatie door te geven. Dat nummer heb ik gevonden, maar in het wijzigingsformulier 2011 kan ik nergens vinden waar ik het nummer moet vermelden. Als je kiest voor de optie 'intermediair wijzigen' staat daar helemaal geen registratienummer, en ook onder de andere opties kan ik het niet vinden.
Is het al iemand gelukt?
Ik moet overigens ook nog een wijziging in de opvang dorogeven. De wijziging is per 1/12. Moet ik dan het wijzigingsformulier van 2010 gebruiken? En kan dat wel als ik al wijzigingen voor 2011 heb doorgegeven?
Jaja, ik ben weer helemaal in mijn element met al die rompslomp

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

05-12-2010 om 20:05

Niemand?

Iedereen moet het doorgeven, dus volgens mij hebben jullie ook zo'n brief gekregen. Is er niemand die het weet? Anders moet ik morgen de belastingtelefoon bellen, en daar heb ik niet zo'n zin in

amk

amk

05-12-2010 om 20:06

Bij de kindgegevens

heel logisch, maar daar waar je het adres van de opvang invult staat ook een vakje voor dat registratie nr.

En voor een wijziging voor dec 2010 moet je idd het formulier voor 2010 gebruiken. Kan nog wel betekenen dat je je wijziging voor 2011 nog een keer moet doorgeven.

Vic

Vic

05-12-2010 om 21:53

Bedankt

Nou, als het logisch was, had ik het niet hoeven vragen
Ik heb het andere probleem maar even pragmatisch opgelost. Het ging om een lager aantal opvanguren voor het tweede kind. Per saldo zou dat 10 euro ofzo uitmaken, dus ik heb die wijziging gewoon per 01/01 in laten gaan. Leuker kan ik het niet maken, wel makkelijker.

amk

amk

06-12-2010 om 08:10

Vic

ìk was de smiley vergeten.
Ik heb me de blubber gezocht naar dat nr. Staat er bij de toelichting dat het op de info van de bso staat. Nou mooi niet. Gelukkig was in dit geval google my friend.

Landelijk register kinderopvang

Als jouw kdv is geregistreerd, kun je het nummer vinden op de site van het Landelijk register kinderopvang. Ik heb het zelf nog niet ingevuld op het wijzigingsformulier, maar ik geloof dat er ergens een vakje LRK staat waar je het nummer kunt invullen.

Als je er nu achterkomt dat jouw gastgezin/kdv niet is geregistreerd, heb je dus een probleem. Lekker op tijd zijn ze hiermee zeg.

Chris

amk

amk

06-12-2010 om 16:44

Nou

op die site staat ook dat nog niet alle registratienrs opgenomen zijn in de lijst op de site. Dus dan zijn ze wel geregistreerd maar het nr kun je er nog niet vinden.

Ik moest ook even zoeken in het wijzigingsprogramma. Vind het wel erg jammer dat ik ALLE gegevens opnieuw moest invullen om alleen dat nummer door te geven......

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.