Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op
rozenstruikje

rozenstruikje

16-06-2010 om 18:40

Tienminutengesprek creche-vervolg

Mijn draadje was al gearchiveerd dus maak ik even een nieuwe post. Ik had een paar weken terug een draadje gestart over het feit dat het tienminutengesprek op de creche enkel tussen 1300-1500 uur zou kunnen, precies op mijn werkdagen en dat ik dan dus een halve dag vrij ervoor zou moeten nemen.
Uiteindelijk bleek leidster een keer van werkdag te ruilen en kon ik op mijn vrije dag langskomen.
Het was op zich leuk om eens wat rustiger en langer met de leidster te kunnen praten maar absoluut niet de moeite waard van een halve vrije dag. Ze had een vragenlijstje van de creche ingevuld over hem (taal/ spel/ motoriek/ contact met kinderen/ contact met leidsters) en af en toe een klein stukje geschreven. Ze had mij dus net zo goed dat verslag kunnen geven, dat had ik ook prima gevonden. Er stonden helemaal geen nieuwe dingen in, en ook geen dingen die ik niet had verwacht. Wat het leuk maakte, is dat ze nu ze de tijd had, allerlei leuke anekdotes over jongste ging vertellen. Het was ook leuk om te zien en te horen dat ze dol op hem is; hij is ook dol op haar.

Mijn conclusie is dus dat het op zich wel leuk is als je de tijd ervoor hebt, anders kun je het net zo goed laten.
Zoontje had overigens door dit tijdstip maar een uurtje in de wandelwagen geslapen, ipv 3 uur in bed, maar was gelukkig de rest van de dag wel gezellig.

Groeten van Rozenstruikje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

17-06-2010 om 19:53

Bevestiging

Hoi,
Mijn indruk vooraf was precies hetzelfde. Mijn kinderen zijn al weer een tijdje van het kdv af. Maar de ervaring is gelijk.
Als er echt iets is (1x gebeurd) maak je een aparte afspraak met ruim de tijd om te praten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.