Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op
Moeder van een puber

Moeder van een puber

10-07-2011 om 18:34

Tip afscheidscadeau gevraagd

Mijn oudste neemt heel binnenkort afscheid van de kinderopvang omdat hij naar de middelbare school gaat.

En nu bedacht ik me vanacht ineens dat ik dan met goed fatsoen eigenlijk niet kan aankomen met een doosje celebrations.

Maar wat dan wel?

Wie heeft een leuk idee, dat snel en makkelijk uitvoerbaar is en dat niet te veel knutselwerk met zich meebrengt (is namelijk niet zijn hobby)?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Een kaart

met een persoonlijk woordje is eenvoudig maar altijd leuk! Dat je er aan denkt is al vaak genoeg.
Maar ideeën;
Wat balletjes voor de pingpongtafel( als ze die hebben) waar je iets opschrijft.
Een boek of klein spelletje voor in de groep?

Wat wij een keer gekregen hebben en ik ook erg leuk vond was een bon voor een vlaai van de bakker. Die konden we dan zelf halen als we vergadering hadden( in de groep doe je dat niet met de andere kinderen)

Valkyre

Valkyre

10-07-2011 om 19:45

Tijdschriften

Hebben wij op de creche gedaan. De juffen vonden het erg leuk (eventueel in een grote mand, kunnen ze samen delen/ruilen). Op die leeftijd natuurlijk nog met een tekening erbij.

Houdt hij van muziek en is hij handig met de computer? Dan kan hij misschien zelf een CD maken met zijn lievelingsmuziek erop, voor op de opvang. Mooi hoesje photoshoppen of tekenen met "bedankt" erop, klaar.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Carmen

Carmen

10-07-2011 om 22:31

Oh ja!

Hier ook, donderdag. Bedankt voor de reminder

Carmen.

Vic

Vic

10-07-2011 om 23:18

Ik heb mijn dochter bij het afscheid op de bso laten tracteren op cake en koek. Gewoon gekocht, ook dat nog Scheelt wel dat jongste nog een paar jaar op de bso blijft, dus voor mij is het niet echt een afscheid.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.