Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op
liora

liora

29-06-2011 om 14:55

Tractaties en attenties leidsters

Bovenstaand draadje brengt bij mij de vraag wat jullie aan leidsters tracteren en wanneer. Ik koop altijd goede chocolaatjes bij de banketbakker voor de kerst, voor het team van de NSO en voor het team van het KDV.

En verder als een kind jarig is dan krijgen de kinderen iets lekkers en de leidsters ook, maar dat is vooral op het KDV.

Doen jullie nog andere dingen?

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fianna

Fianna

29-06-2011 om 15:59

Nee, geen andere dingen

Ik koop ook eigenlijk niks voor hen met kerst. Zie het al voor me: voor de 6 bso leidsters (voor 2 kinderen) die er totaal zijn, 5 KDV leidsters (voor 2 kinderen)en dan mag je de hulpjes van de leidsters ook niet vergeten (nog eens 3 er bij) en dan zeker ook nog de juffen en meesters en klassenassistenten op school (ook bij elkaar een stuk of 7) dan kom ik op 21 kadootjes! Halleluja en dan van een goede bakker! We hebben het geld er niets eens voor, ben je zomaar minstens 100 euro kwijt!
Bij afscheid krijgen ze wat. Bij een jarig kind doe ik er op de bso niks aan, kind trakteert dan ook verder niet daar. Wel als kind op kdv jarig is en trakteert krijgen de leidsters wat. Op school idem met de leerkrachten

Monet

Monet

30-06-2011 om 07:11

Liora

Ik zou zeker niet op nog meer momenten attenties geven, denk aan de lijn van de meiden Er zijn vast nog veel meer ouders die zoiets doen.....ze zouden er van dichtgroeien!

Fiorucci

Fiorucci

01-07-2011 om 08:23

Fianna

Ik snap en deel je punt. Maar 21 kadootjes hoeven geen 100 euro te kosten!

Fianna

Fianna

02-07-2011 om 08:59

Fio

Ik refereer naar Liora die het heeft over chocolaatjes van de bakker. Ik neem aan dat je al gauw zo'n 5 euro per klein doosje chocolaatjes kwijt bent.
Tuurlijk kan het goedkoper.

Fiorucci

Fiorucci

02-07-2011 om 09:25

Fianna

Ah, ik snap het, ik dacht al, wilde al een bombardement aan tips gaan geven..

Fianna

Fianna

02-07-2011 om 10:32

Niet nodig

Ik doe er nl niet aan, met kerst iedereen wat geven
Ik vind het al zo oplopen al die trakaties. Jarige kinderen, kinderen die van de creche gaan, einde schooljaar, juffendag, en dan ook nog met feestdagen? Help ik loop leeg
Ik schrijf wel altijd aan het einde van het schooljaar een kaartje voor de meester en/of juf van mijn kinderen waarin ik hen persoonlijk bedankt voor hun inzet en evt extra zorgen.
Ook voor de crecheleidsters een kaartje. Merk dat ze dat wel waarderen.

Fiorucci

Fiorucci

02-07-2011 om 12:17

Fianna

Ik stuur met kerst een kaart naar de school voor het hele team. Na een schooljaar een kleinigheidje, bijv. dit jaar heeft mijn dochter zelf jam gemaakt voor hen.
En ohja op de dag dat beide juffen samen hun verjaardag vierden, heb ik ze een kleine (3 euro) kadobon kado gedaan van de plaatselijke ijswinkel..

Fianna

Fianna

02-07-2011 om 13:08

Ijswinkel

de plaatselijke ijswinkel. Ik denk dat ik weet welke je bedoelt.

Vic

Vic

02-07-2011 om 15:39

Afscheid bso

Ik heb voor het afscheid van oudste op de bso (zonder gene) verschillende soorten koeken en cakjes van de C1000 laten tracteren. Ze tracteren ook met verjaardagen. Kerst en andere feestdagen doe ik niets. De ouderraad koopt wel een klein cadeautje voor de Dag van de Leister, maar daar heb ik zelf geen bemoeienis mee.

liora

liora

02-07-2011 om 16:20

Ehh

Ik koop een zakje goede chocolaatjes (geen bonbons) en die moeten ze delen! Ik ben dus geen 120 euro kwijt.

Liora

Fiorucci

Fiorucci

02-07-2011 om 19:21

Fianna

In winkelcentrum M..
Echt heel goed. Al hebben we sinds 30 jaar eindelijk een ijscoman die in de straat komt, ook goed en goedkoper dan Z.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.