Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op
Marieke

Marieke

24-06-2012 om 15:36

We stoppen met de bso

De kogel is door de kerk: we stoppen met de bso. Dochter gaat nu naar groep 8 en over een jaar is er sowieso geen opvang meer. In groep 7 hebben we er al een middag vanaf gehaald en na de vakantie gaat ze nog maar 1 middag per week en per januari 2013 stoppen we er helemaal mee. Voor onze dochter hoeft het niet want het is een leuke bso. Er wordt veel gedaan, ook voor de oudere kinderen en zeker in de vakantieperiode, de groep is gezellig met veel leeftijdgenootjes, maar het is genoeg. Ze komt ook steeds vaker vroeger naar huis, niet omdat het niet gezellig is, maar gewoon, daarom. We hebben met de bso de afspraak gemaakt dat zij zelf mag bepalen hoe laat ze naar huis gaat, als ze uiterlijk om kwart over zes thuis is. Wel even bellen als ze thuis is, zowel naar ons als naar de bso. We merken dat ze vaak al voor 5 uur thuis is en om te betalen vanaf half 3 tot half 7 terwijl ze maar anderhalf uur op de bso is?? Nee, het is goed zo. En daarmee realiseer ik mij ook dat er een lange periode van opvang wordt afgesloten. Ze was tien weken toen ze naar de kdv ging en nu is ze ruim tien jaar (bijna 11, vooruit!) en over een half jaar is het over en uit. Nog even en ze gaat waarschijnlijk zelf oppassen! Kleine meisjes worden groot..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
krin

krin

25-06-2012 om 10:53

Een mijlpaal inderdaad. En wat een goed, geleidelijk eind is eraan gekomen. Zal even wennen zijn, maar veel plezier met deze nieuwe zelfstandige fase.

liora

liora

25-06-2012 om 23:33

Goh

inderdaad weer een stap in de ontwikkeling! Klinkt alsof het echt prima zal gaan! Kan me wel goed voorstellen dat je er zelf even aan moet wennen!

Liora

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.