Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bellefleur

Bellefleur

29-03-2010 om 12:05

1 april

Wie heeft er nog wat leuke 1 april grappen dit jaar? Mijn inspiratie onbreekt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bellefleur

Bellefleur

29-03-2010 om 14:47

He?

Was dat een aprilgrap? Dat had ik er niet achter gezocht!

Nou

geen 1 april grap, maar wel een hele gezellige dag 1 april (hoop ik), want dan ben ik jarig.
En nee, dat is geen grap

angel3

angel3

29-03-2010 om 21:38

Ik lees mee

voor kind van 7. Zou wel een goeie onschuldige grap uit willen halen met hem. Op school hadden ze vorig jaar een flauwe. Er werd gezegd dat er ijs was bij de speelschuur. Alle kids door het dolle! grapje! nou geen kind kon erom lachen. Pfff echt flauw.
Even denken......

Toetsenbord

Was niet helemaal onschuldig maar wel heel grappig voor de rest. Collega heeft een keer twee toetsen van het toetsenbord van de baas verwisseld, de avond ervoor al. In de ochtend was mijn baas bezig met het invoeren van het wachtwoord. Na een tijdje hoorden wij hem in de kantine puffen en hijgen en schelden, hij snapte er niets van. Tot ik hem uit zijn lijden ging verlossen en de toetsen weer terug ging zetten.
Hij vond het niet zo leuk, wij wel want wij lagen dubbel in de kantine. Maar was zijn eigen schuld want het jaar ervoor had hij stiekem zout in het drinken van mijn collega gedaan, die dat ook niet echt leuk vond. IK heb wel eens een nepspin in de wc gelegd omdat mijn baas als de dood voor spinnen is.

angel3

angel3

31-03-2010 om 15:34

Wat wij doen

heb op mijn werk rondgemaild dat er morgen een cameria ploeg komt. Of iedereen aub een beetje netjes gekleed wil komen

Op school heeft zoon met de juf bekonkeld dat er gym is morgen ipv vrijdag (want vrijdag vrije dag)
Ben benieuwd of ze allemaal met gymspullen komen

Janeway

Janeway

31-03-2010 om 19:43

Zwembad

Waar de kids zwemles hebben.. hebben morgen een heel bijzondere les, ze gaan een dolfijnen show geven.. Om 18 uur daar zijn. Geweldig. En de stunt van blijdorp is ook leuk..

Polly Shearman

Polly Shearman

31-03-2010 om 20:24

Oh wat ben ik dom!

tot dat ik hierboven las: de stunt van blijdorp is ook leuk./... dacht ik nog dat het echt was!! whahahahah wat een LOL dat ik daar gewoon niet aan gedacht heb whhhwhaha
bij oudste op school komt morgen de kunstenaar Christo, en hij is bekent van het inpakken van gebouwen. MOrgen gaat hij dus de school inpakken en iedereen moet wc papier meenemen whahah

oh en op donderdag om de week heeft zoonlief topo... nu beweert hij dat hij niet hoeft te leren omdat het morgen 1 april is en dus de toets een grapje is! whahah

dat word dus een keer geen 10 ben ik bang..

groet, pol

Nasha 1st

Nasha 1st

31-03-2010 om 22:11

Blijdorp?

wat is de actie daar dan?

Janeway

Janeway

31-03-2010 om 22:20

Blijdorp

quote-- Diergaarde Blijdorp gaat donderdag a.s. een aantal zwartpunthaaien muilkorven. In het grote haaienbassin van het Oceanium bleken deze haaien zich regelmatig tegoed te doen aan hun medebewoners. De dierverzorgers hebben hiervoor een unieke methode bedacht: muikorven. Donderdag aanstaande zullen de haaien van een muilkorfje worden voorzien.

Haaien zijn eenvoudig in trance te brengen (tonic immobilisation) door met de hand zachtjes over de snuit van de haai te wrijven en het dier vervolgens op de rug te draaien. Dit is o.a. door Discovery Channel goed in beeld gebracht; het staat ook goed uitgelegd op Wikipedia (= Engels, klik hier voor de vertaling). De haai die in trance roerloos drijft, kan dan voorzien worden van het speciaal ontworpen muilkorfje.
Lees verder>>
Ben je donderdag a.s. in Blijdorp? Dan kun je het vanuit de tunnel live zien om 13 u. ---
http://www.diergaardeblijdorp.nl/p3.php?RubriekID=2355&utm_source=extramaart10&utm_medium=nieuwsbr&utm_campaign=haai

Nasha 1st

Nasha 1st

01-04-2010 om 19:43

Mijn werkgever

Mijn directe baas heeft een mail uitgedaan, verwijzend naar een of ander infobulletin van begin dit jaar, dat we binnenkort bedrijfskleding moeten gaan dragen in de kleuren oranje, blauw en groen. En omdat dat vandaag besteld moest worden, of we dan even onze naam en maat wilden doormailen, plus de kleur van voorkeur.....Ik zag meteen dat het een 1 aprilgrap was, maar er waren er echt die er in trapten

woehahahahahaah

Tango

Tango

01-04-2010 om 23:01

Schoonmaakdag

Hier op school hadden de juffen de kinderen gisteren gevraagd emmers en schoonmaakmiddelen mee te nemen want de school moest worden schoongemaakt wegens een inspectiebezoek na pasen. Er liepen vanmorgen heel wat kinderen met emmers rond....
Onze kinderen hadden de info echter helemaal niet doorgegeven thuis, dus ik wist van niets. Ik heb nu eenmaal van die kinderen die weinig vertellen over school. Van Tangodochter kan ik het me nog voorstellen dat ze het niet verteld heeft ook, want die is ook nog vandaag jarig en ze vindt het dus helemaaaaaal niet leuk dat ze op 1 april jarig is. En dit is dus echt geen grapje. Het viel me mee dat ze vanavond samen met vriendinnetje (dat mee ging pannenkoeken eten en bleef slapen) 1 april grappen aan het maken was, normaal wil ze dat dus echt niet.
Oh ja, vorig jaar had de school een beetje een waardeloze grap, toen stond er op het schoolbord dat ze de volgende dag een schoolreis naar de efteling zouden hebben, wel erg doorzichtig vond ik, maar zelfs daar trapten nog kinderen in.
De grappigste was die keer dat gemeld werd dat i.p.v. een hand geven aan de juf bij de deur, je elkaar met een hoofdknik moest begroeten. Dit i.v.m. bacterien. Vond ik wel grappig gevonden.

Piercing

Een keurig nette vriendin van me meldde op haar hyves dat ze een navelpiercing ging zetten en een heleboel mensen trapten erin: 'whaaaat? jij? heeee?'. Vond ik wel lollig. Verder niks gehoord. Ja mijn zoon met autisme ging steeds zeggen dat er een spin op mijn hoofd zat en daar ging ik uiteraard vet in, hij rolde op de grond van het lachen.

Margriet*

Margriet*

02-04-2010 om 21:47

Mijn collega

Had een schoonmaakrooster gemaakt voor in de keuken. Het zijn altijd dezelfde die de keuken opruimen en nu moest het maar eens verdeeld worden over de verschillende afdelingen. Als je niet meer deed zou je worden aangesproken door je leidinggevende.
Ik zag meerdere mensen al wenkbrauwen optrekkend lezen en met elkaar discussieren. Wat kinderachtig dat we dat met elkaar niet goed zouden kunnen regelen.....

Nasha 1st

Nasha 1st

03-04-2010 om 21:55

Hier

dit jaar op school geen april grap, vorig jaar wel waar vele kinderen ingetrapt zijn.

We kregen een brief mee dat er teveel ongelukjes op het schoolplein gebeurde vanwege losse veters. Daarom moesten de kinderen hun strikdiploma's aan de kleuterjuffen laten zien en als ze die niet (meer) hadden moesten konden de kinderen een nieuwe halen bij de kleuterjuffen. (Oefen)materialen waren bij de juffen aanwezig....

De kleuterjuffen hebben het erg druk gehad die dag......en veel lol....vele kinderen trapten erin!

Gr Pham

He, het zuiden des lands?

He Pham, bij onze school was dit ook de grap van vorig jaar. Zelfs ouders konden hun nooit gehaalde strikdiploma alsnog halen. Was het in het zuiden des lands?

Dorry

ilsepilse

ilsepilse

09-04-2010 om 09:50

Dolfijnen

in lelystad kon je in het zwembad zwemmen met dolfijnen ...lol

Puck

Puck

10-04-2010 om 10:22

Ilse

Maar er waren ook echt wel dolfijnen!!!!
Opblaasbare En de kinderen die er waren konden met een prijsvraag een arrangement "overnachten bij de dolfijnen winnen". Leuke actie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.