Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

109 miljard 1590 miljard

ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar dit zijn bedragen waarbij ik me geen voorstelling kan maken.

Zouden de beleidsmakers daarbij wel iets concreets voor ogen hebben?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sp

sp

26-07-2011 om 15:57

Die bedragen

zijn volgens mij de bedragen voor Griekenland wat onze Min.president niet helemaal begreep. Die zei, 109 miljard inclusief 50 miljard door de banken. Fout! Het is plus 50 miljard. dus 159 miljard, wat uiteindelijk zelfs 210 miljard gaat worden. Ach, kniesoor die daarop let toch, zulke bedragjes?

Tirza G.

Tirza G.

27-07-2011 om 20:49

De sukkel

Zulke dingen kunnen gebeuren, maar juist omdat hij tegen journalisten zei: gelooft u mij, ik heb de héle dag in die cijfers gezeten, IK weet het.......kan hij zich wat mij betreft niet diep genoeg schamen. Het bedrag wat hij even vergeten was, of niet begrepen had, is meer dan de hele NL bezuiniging bij elkaar.

Tirza

Wilgenkatje-

Wilgenkatje-

27-07-2011 om 22:08 Topicstarter

Ach ja, zo'n paar getallen

en wij hem geloven op zijn vriendelijke ogen.

Laten we die bezuinigingen maar gewoon niet doen en wachten tot iemand ons komt redden

Emmawee

Emmawee

27-07-2011 om 22:49

Maar ehm...

Bromvlieg, jouw 1590 klopt ook niet, toch??
Wat ik schokkend vind is dat we met 1 miljard (ook een onvoorstelbaar bedrag, maar dat klinkt op eens heel behapbaar) de huidige voedselcrisis in Afrika kunnen oplossen. En dat zou je als Nederland niet alleen hoeven doen. Die verhoudingen zijn zo lastig te begrijpen.
Groeten, Maw.

Ja en shell

heeft dankzij de hoge benzine prijzen dit jaar meer dan 5,5 miljard winst gedraaid.

Als zij nou die 5,5 miljard investeren in de landen waar ze de olie uit de grond pompen dan ziet de wereld er ook anders uit.

ja 5,5 miljard in een jaar. Daar kan je voor al die 400.000 vluchtelingen een stad voor bouwen, mensen opleiden, landbouw, wetenschap, zorg, onderwijs en groene innovatie mee neer zetten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.