Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

cecile_s

cecile_s

09-01-2009 om 22:46

12 1/2 jaar getrouwd - cadeau voor partner?

Zeer binnenkort ben ik 12 1/2 jaar getrouwd. Wie heeft ervaring en heb je een cadeau aan je man gegeven? Zo ja wat? Moet ik wat geven?

We vieren het met een speciale vakantie later in het jaar met de kinderen en ik wilde de dag zelf 's avonds met de kinderen uiteten gaan. Denk opeens dat ik wellicht een cadeau moet geven (aan manlief die nooit iets weet voor zijn verjaardag of kerst of zo..).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
tonny

tonny

09-01-2009 om 23:04

Huh?

We hebben zelfs al twéé officiele huwelijksjubilea achter de rug, maar elkaar een cadeau geven vanwege deze gelegenheid - nee. Wel hebben we beide keren een feest gegeven en dat was erg leuk!
Ik weet dat veel mensen met 12 1/2 kiezen voor iets met alleen het eigen gezin, maar een feestje toen (met nadrukkelijk ook kinderactiviteiten) is prima bevallen.

tonny

Ook geen cadeau

Toen we gingen trouwen heb ik man ook geen cadeau gegeven en verder ook nooit op onze trouwdag. We zijn met 12 1/2 jaar met gezin uit eten geweest.
Maar als jij dat wel leuk vindt dan doe je dat toch gewoon? Als je man al weinig cadeautjes krijgt omdat hij nooit iets weet is het misschien wel leuk om iets te geven. Ik zat te denken aan een leuk reisje maar dat gaan jullie al doen. Tja, heeft hij geen verborgen wens?

Bastet

Bastet

10-01-2009 om 09:23

Mja

Ik kreeg een prachtige tattoo..maar daar moet je van houden..))
Bastet

reina

reina

10-01-2009 om 10:10

Wij

Het feest wat we wilden geven toen we 12,5 jaar getrouwd waren gleed uit over de ijzel (oftewel viel in het 'bevroren' water), ik kan me niet herinnerendat we elkaar toeniets gaven. Afgelopenzomer waren we 25 jaar getrouwd, ik heb toen voor mijn man een fotoboek gemaakt waarin van elk jaar een serie foto's stonden, vond ie erg leuk.

Brianna F

Brianna F

10-01-2009 om 12:36

Hier

Toen wij 25 jaar getrouwd waren kreeg ik een verrassingsweekend van mijn man. Echt onwijs gaaf, bruidsuite met jacuzzi, champagne-ontbijt, lekker uit eten.
Hij weet nooit wat te vragen voor verjaardagen, maar ik wist wel dat een wens van hem een ballonvaart was. Die heeft hij gekregen.

Petr@

Petr@

10-01-2009 om 13:38

Reina

Wat een ontzettend leuk idee!
Wij zijn dit jaar "pas" 18 jaar getrouwd, maar die ga ik onthouden!

gr.
Petr@

Petr@

Petr@

10-01-2009 om 13:40

Cecile_s

Of oppas regelen, niets zeggen tegen je man en lekker met z'n tweetjes uit eten gaan. Daarna misschien een hotel?

gr.
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.